Pagina's

zondag 1 juli 2012

ohmy' it's hot!

Tumblr_m6edfyy3ir1r6ipclo1_500_large

Ohmy' it's hot!
Het is zooo heet hier in Den Haag &volgens mij ook in heel Nederland.

Tijdens het schrijven van deze post zweet ik, maar dat ook echt zweten.
Ik ben dol op de zon, maar als het too much wordt .. dan wordt het too much haha! ;$
Wat moet je nou doen in zo'n warme dag?
Ik ga jullie vandaag 10 tips(nou tips, gewoon ideeën) geven wat je moet doen in zo'n sunny hot day.

Tumblr_lstnnfmui51r2wohqo1_500_large

1. Ga naar het strand, lekker even ontspannen, zonnen en lekker het zee ingaan!
Hou je niet zo erg veel van zon &zee? Ga dan gewoon een stukje lopen, dat is ook erg leuk!

2. Drink lekker veel koude frisdranken! Cola, 7Up, fanta, juice d'orange .. alles kan MAAAAR met ijsblokjes!

5582531_large

3. Doe de ventilator aan, of doe de raam lekker wijd open!

4. Ga lekker in de tuin (of park) een tijdschrift lezen!

Tumblr_m66rbxc3gs1rzwttwo1_500_large
5. Eet een ijsje, serieus. Of maak ZELF een ijsje!
Ijsjes zijn heerlijk in een hot day!

6. Ga shoppen, klaar. (doe ik zelf ALTYD, in een lekker weertje!)

538611_431644530191480_1083677921_n_large

7. Ga een lekker dagje uit, naar een ander Land, stad, attractiepark of gewoon naar het parkje bij jou in de buurt! Uitjes zijn ook erg leuk in sunny hot days.

8. Doe het lekker rustig aan.

Tumblr_l8p6ecxkvb1qdbbywo1_500_large_large
9. Net zei ik dat jullie frisdranken moeten drinken met ijsblokjes, maar drink ook heel veel water. Water is heel belangrijk in zonnige dagen.

10. Ga lekker bloggen!

Dat waren mijn 10 tips, ik hoop dat ze handig van pas komen bij jullie!

376500_325620524188774_1504152628_n_large

Wat doe jij in sunny hot days? x

21 opmerkingen:

  1. Ik moet tip 3 juist niet doen. Als wij de ramen openzetten, stroomt alle warmte naar binnen. In huis is het bij ons gewoon lekker koel als het heel warm is (: Goede tips! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eeeindelijk mooi weer haha
    leuke tips!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, echt leuke tips! Sommige pas ik al zelf toe, maar ik lig vooral eigenlijk buiten wat te bruinen (:. & in België is het nu ook super warm! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tips! Wij gaan altijd naar het waalstrandje aan de (nee echt waar!) de waal ;)
    Liefs, Fije en Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm ijsjes.. Daar kan ik echt geen genoeg van krijgen met dit weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ijsjes, jam! Leuke blog heb je trouwens!

    Loves Amber ♥
    (www.lovesamber.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is iet zo verstandig om de ramen open te zetten. Dan gaat alle warmte naar binnen, dat moet je alleen s ochtends heel vroeg doen en s aonds als het afkoelt,

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tips! ben dol op ijs dus dat vind ik dan de beste tip :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke post, ook al helemaal in de zomer sfeer zo te zien.x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tip 2, 5, 8 en 10 zijn te gek! Vooral vijf.. Ik ben echt een totale ijs verslaafde. Het wordt in de zomer met de dag gekker! Ik kan nooit stoppen. Beste tip ever, haha! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, bij ons in R'dam is het helemaal niet warm, het regende gisteren zelfs heel hard1
    x

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥