Pagina's

vrijdag 8 augustus 2014

Sieraden shoplog (mini)

 
Na een hele lange tijd heb ik weer eens een shoplog voor jullie. Het is een mini (sieraden) shoplogje. Ik moest namelijk nieuwe sieraden hebben voor Suikerfeest dus ging ik naar de V&D om een paar sieraden uit te kiezen. Uiteindelijk heb ik geen 1 van deze sieraden gedragen haha. Ik wist namelijk nog niet wat ik aan zou trekken en kocht daarom verschillende sieraden zodat ze bij veel outfits zouden passen.
Er was Sale bij de sieraden maar ik vond dat er geen leuke dingen waren in de Sale dus heb ik de sieraden bij de nieuwe collectie gevonden.
Benieuwd naar wat ik allemaal heb gekocht? Lees dan snel verder!

 
 
Mijn duurste aankoop en ook mijn mooiste aankoop. Een mooie statement ketting! Lekker opvallend en ik vond hem ook anders dan andere statement kettingen. Het zijn zilveren ringen die aan elkaar zijn gebonden wat ik erg mooi vind.
 
De ketting kost € 12,95
 
 
 
Ook zag ik deze ketting en dit is een hele mooie en een wat 'rustige' ketting.
Ik vond de ketting er een beetje 'chique' uitzien en natuurlijk moest deze ook in mijn mandje. Dit is alweer een zilveren ketting met mooie donkerblauwe details.
 
De ketting kost € 7,95
 
 
 
Natuurlijk moest ik ook een paar oorbellen meenemen! Ik hou niet zo van de ronde oorbellen. Ik vind dat ronde oorbellen mij niet erg staan. Ik neem altijd lange oorbellen omdat ik dat mooier bij mezelf vind staan.
Ik heb mintgroene oorbellen gekocht omdat ik de kleur gewoon super mooi vind en ik vond de oorbellen ook lekker casual.
 
De oorbellen kosten € 5,95
 
 
 
Hafsah kan natuurlijk niet naar huis zonder .. ringen! De mensen die mij kennen weten dat ik een verslaving heb aan ringen. Ik ben helemaal obsessed met ringen. Toen ik deze ring zag vond ik hem erg mooi omdat hij alleen uit 1 steen bestaat. Een mooie paarse steen and that's it. Niet teveel poespas, maar gewoon lekker simpel.
 
De ring kost € 5,95
 
 
En als laatste weer een ring. Ik kan het beter ringen noemen omdat er 3 ringen zijn die aan elkaar vastzitten. Er zitten diamantjes in de ringen en ze passen wat mij betreft met iedere outfit. Natuurlijk moesten deze ook mee naar huis!
 
De ring kost € 4,95
 
En dat was dan alles wat ik heb geshopt!
Het zijn 5 sieraden waarvan de prijs een beetje hoog is, maar ach .. 1 keer in een paar maanden mag je dit wel doen!
 
Wat vinden jullie van de sieraden en welk is jullie favoriet? xx
 

9 opmerkingen:

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥