Pagina's

woensdag 19 oktober 2011

mistakes ..

Tumblr_lq2ynw5kr31qe0hneo1_500_large

foutjes, ieder mens maakt foutjes.
van Johnny Depp naar Kim Kardashian.
niemand is perfect, niemand!
&wie zegt dat je perfect moet zijn?

deze post gaat over fouten maken.

maak vooral fouten, daar leer je iets van.
ik bedoel niet dat je nu opeens expres foutjes gaat lopen maken,
maar denk even van binnen na ..
maak ik wel eens fouten? (het antwoord; duuuuhhhh)

ben je klaar met denke, haha?!
ik ga nu een paar van mijn ergste fouten aan jullie vertellen. (:

</3 | tydens het popcorn maken, mn moeders lievelings pan verbrand. ( dit foutje is vers van de pers)
</3 | tijdens het dansen een lamp stuk gemaakt.
</3 | door een klein misverstandje, myn vriendin verloren.
</3 | myn nagellakje stuk gegooid, niet zo erg denkje nu zeker.
         maar ik had hem letterlyk nieuw, ik kom thuis doe hem open
         en laat hem valle, SLIM!
      
285171_220696871299904_212767708759487_561869_8083062_n_large

zulke kleine foutjes, maar ik heb er wel wat van geleerd:

<3 | nooit meer popcorn maken met de lievelings pan van mn ma.
<3 | voor het dansen, de lamp in een andere kamer zetten.
<3 | nooit roddels geloven, want die zyn BYNA nooit waar.
       maar ik heb geen ruzie ofzo meer met die vriendin'gelukkig.
<3 | doe je nagellak voozichtig open.

zoveeeeeel mistakes!
maar ook zoveeel geleerd!


Mistakes-og7a0jxl-120926-320-221_large

Wat is jou ergste fout die je in het leven hebt gemaakt?

5 opmerkingen:

  1. Aawh arme wij! Haha echt rot dat ze na de vakantie zoveel opgeven :( Maargoed, we kunnen het! Gelukkig ben ik al een dagje wezen shoppen! haha (:

    xxliefs
    ps. succes met je huiswerk en fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je er van leert zijn fouten nooit erg. Ze vormen je tot wat je bent :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fouten zijn er om van te leren! Je wordt er alleen maar sterker van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥