Pagina's

woensdag 9 november 2011

na een drukke weekje.

Tumblr_lub5nndnzc1r3p3uso1_500_large

heeello everyboody!
na een lange tyd weer lekker iets posten, eindelyk.
de laatste tijd had ik het namelijk super druk met school.
ik krijg deze week mijn rapport waar geen 1onvoldoende staat.
- doet een happy dansje -
haha mijn laagste cijfer is een 5,6 voor natuurkunde.
maarjaaaaa .. nu weer even over mijn blog.


Tumblr_luecxrxbs71r61rrvo1_500_large

ik merk dat ik ook de laatste tijden minder bezoekers kreeg ..
dus eigenlijk was mijn vraag toen .. ;
doe ik iets wat jullie niet leuk vinden?
zoja wat willen jullie dat ik post?

ik beloof jullie lieve bezoekers en volgers,
ik ga mijn best doen om meer te kunnen schrijven op mijn blog.
&ik denk dat jullie, de meiden zeker wel iets over beauty willen weten.

Tumblr_lt11zfjlir1qdew9to1_500_large

ik weet zelf veel over dingen die te maken hebben met visagie.
waaaaaant .. ik zit zelf op een cursus genaamd Visagie.
dat wordt gewoon gegeven op mijn school en het is een verplicht schoolvak.
dit is al mijn 2e jaar op mijn school, jaja voor degene die het niet wisten;
ik zit al in 2havo. ('a)
maar over dat cursus ga ik ook een apart post ovr maken, dus daar horen jullie wel van!

maar ik hoop dat ik jullie veel heb verteld waarom ik het zo druk had.

Hebben jullie je rapport al?


302280_10150351379398915_161162533914_8345004_1469007031_n_large

1 opmerking:

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥