Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

Tag: hoe fake ben jij?

Tumblr_m3kxzn71tv1rsv195o1_500_large

Deze tag ben je zeker wel op meerdere beuatyblogs tegengekomen, ik zag hem bij Femke &Monique - Sunlightdreams.
Ik vond de tag zooo leuk, dus ik dacht ik neem hem gewoon over!
Lees snel verder voor de tag.



Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nops, nevernooit.

Gebruik je valse wimpers?
Ik heb ze ergens in mijn stash liggen, maar heb ze nooit gebruikt. Ik vind ze wel erg mooi, maar ben blij met mijn eigen wimpers.


Draag je een weave of extensions?
Nee, dat heb ik nog nooit gedragen.

Gebruik je iedere dag make-up?

Ik gebruik make-up als ik er zin in heb, zoniet? Loop ik gewoon zonder make-up de deur uit.


Tumblr_m3jwnu6nqa1r9xy9po1_500_large

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Nee, hoezo? Niet dat ik perfect ben ofzo maar lijkt me gewoon echt dom.

Kun je nog zonder make-up?
Sure, heel makkelijk zelfs. Zoals ik al zei ik zet make-up als ik er ZIN in heb.

Draag je nepnagels?
Nopes, ik heb 5 pakken van nepnagels maar of ik ze draag? NEE.

Verf je je haren?
Ik wordt echt moe van deze vragen, mijn antwoord is heletijd hetzelfde haha; Nee.
Ik ben blij met mijn haarkleur. (a)

Cute-flowers-girl-hair-hands-favim.com-437510_large

Ga je onder de zonnebank?
Nee, dat is echt slecht hooor. (:

Gebruik je selftanners?
Nopes.

Heb je tattoo’s?
Nee, ik wil er ook geen.

Heb je piercings?
Oorgaatjes? JA. Ik heb 1 gaatje per oor haha. Later wil ik ook wel een neuspiersing.



Neem de tag gerust over!
Wat vond je van de tag?
Vind jij jezelf fake? x

28 opmerkingen:

  1. Ah, jij bent best wel natural! goed hoor. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Ik ben zelfs zo ijdel geworden dat ik niet meer zonder Mascara de deur uitga..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha je bent best naturel inderdaad! maar niet dat er iets mis mee natuurlijk als je voor de gein wel eens nepnagels draagt natuurlijk, niet dat ik dat doe want ik ben echt zooo onhandig met die dingen! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben iets meer fake aangezien ik mijn haar al heel lang kleur en bijna nooit zonder de schmink het huis uit ga. Hoewel dat de laatste tijd verbeterd is maar als ik de keuze en tijd heb dan met make-up.
    En ik vrees dat ik 6 gaatjes in mijn oren heb en ik wil er nog eentje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke tag, haha, de hele tijd: 'nopes, nee, nooit' haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, hoe fake ben je? Totaal niet fake, girl! Een leuke Tag, om te lezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jij bent echt niet fake inderdaad, wel een leuke tag!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag!
    Je bent in ieder geval niet fake :)
    Lfs, Cherel

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥