Pagina's

zaterdag 11 mei 2013

Budget moederdag tips. (onder €10)

Cat-cute-i-love-my-mom-love-mom-favim.com-319056_large

Morgen is het dan zover, het is moederdag! Gister konden jullie al een artikel lezen over de hanger die je cadeau kan geven aan je moeder, maar dat was niet zo erg budget.
Heb jij nog geen cadeau en heb je nu ook echt geen geld meer?
Vandaag ga ik jullie budget tips geven van cadeautjes onder de €10,- !




DIY present
 
Ja, een DIY cadeautje! Lekker persoonlijk, budget en ook eens lekker!
Maak een heerlijke scrubje voor je moeder met de makkelijkste ingredienten!
Kokosvet wordt vaak gebruikt in scrubs en een potje kokosvet kost rond de 3 euro.
En de andere ingredienten heb je vast en zeker wel in huis! (suiker, zout, olie)
 
Houdt je mama niet van scrubs? Maak een heerlijk maskertje met honing en yoghurt!
Simpel en ook eens verfrissend!
 
 
904008-9-1360274341299_large
 
Bloemen
 
Bloemen, daar zijn moeders echt gek op! Een mooie bos bloemen kost vaak 10 euro. Maar wil je een goedkopere, dat kan want er zijn ook bloemen voor 3,4,5,6 en 8 euro!
Maar heb je ook geen 3 euro meer? Koop 1 rode roos, je mama gaat er vast blij mee zijn!
 
 
Parfum
 
Elke vrouw wordt blij met parfum, maar je denkt nu vast .. 'een budget parfum vinden zal moeilijk worden....' Essence heeft daar al een tijdje een verandering in gebracht want er bestaan nu ook essence parfums. Een flesje van 50 ml kost €6,99 en een flesje van 10 ml €2,99. Kopen!!
 
63f8ddcff6290abd9004b498c713494e_large
 
 
Make up
 
Onze mama's hebben dat eigenlijk niet nodig, want ze zijn al mooi van zich zelf maaar toch kan je altijd wel een lipstick, nagellak of een mascara cadeau doen aan je mama. Je hebt dure make up maar natuurlijk heb je ook budget make up producten zoals essence, catrice en miss sporty.
Essence en catrice zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat en miss sporty bij de Etos.
 
 
1193542-7-1329051432163_large
 
Ontbijt op bed
 
Een boterham, croissant, een bakje fruit en een kopje thee. Daar wordt je mama vast blij mee!
En dan ook nog eens de afwas doen haha, want mama moet verwend worden! :)
 
Large
Een tekening of brief
 
Hiervoor hebt je echt gewoon een pen en papier nodig, meer niet. Schrijf een leuke quote op of verzin zelf een leuk gedichtje! Ben je niet zo goed in schrijven, maak dan een mooie tekening!




16 opmerkingen:

  1. Leuke tips! Ik heb nog niets (SHAME. ON. ME.), maar denk dat ik een gedichtje/brief ga maken (:
    Liefs, MAnon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke dingen allemaal! Ik heb een diy gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een cheesecake gebakken voor mijn moeder <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tips! Ik heb zelf dit keer iets duurder cadeautje. Hoe ouder je wordt, hoe meer je kunt uitgeven ;-)

    x

    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeie ideetjes :-) Ik moet een beetje op mijn budget letten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb kussenhoezen en een hele grote geurkaars gekocht, naja, ze heeft ze eigenlijk zelf uitgezocht, haha,
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tips! Ik vind de laatste foto echt heel erg mooi en waar! ♥ Mijn moeder wilde niks, maar ga haar toch een eigengemaakte kaart geven met een douchefris erbij :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt trouwens een leuke blog, ik ben je 305e follower hihi :)
      liefs

      Verwijderen
  8. Erg leuke tips. Ik hou het bij ontbijt op bed en rozen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke ideetjes wel! Zelf heb ik gewoon een cadeaubon gegeven. :) XXX

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥