Pagina's

donderdag 15 maart 2012

i'm sorry honeys!



Zoals je aan de titel al kon lezen, i'm sorry.
omdat ik letterlijk al sinds zondag niks heb gepost.
de rede daarvan is dat ik druk bezig was met school.
ik heb letterlijka lke dag huiswerk met 2 toetsen ook nog er bij.
vandaag had ik nederlands &wiskunde repetitie.
die gingen wel goed .. denkik.

morgen heb ik frans &duits repetitie.
&dan eindelijk weekend!

in het weekend gaan jullie een superleuke review van een catrice lakje zien van de webshop MOI.
De beheerder van de webshop is Sophie van my very own lookbook.
Neem snel eens een kijkje op haar blog, want haar blog is het zeker waard! <3

ik wou dat het vandaag gewoon vrijdag was.
ik ben zo moe, ik val hier gewoon in slaap tijdens het bloggen!

ik ga dan maar, ik wou alleen iets posten om even te laten zien dat ik levend ben'hihi!
geniet van jullie mooie zonnige dan!
-hier in Den Haag is het prachtig weer!-

iloveyou'all &nogmaals sorry! x

15 opmerkingen:

  1. Haha ah dat maakt toch niet uit als je het zo druk hebt! Succes met je repetities!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geeft niet hoor, ik heb het ook vaak heel druk met school en dan staat je hoofd écht niet naar bloggen! maar fijn dat je toetsen tot nu toe wel goed gingen! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog !
    is goed hoor ik volg je hihi
    liefs , denice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, dat je een reactie achter liet! Ik volg je terug, hoor & ben benieuwd naar je verdere posten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh iedereen heeft van die drukke dagen meid!!! Je hebt een leuke blog! Ik volg je! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je school! Komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog heb je!
    En succes met school.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog en ik ga je volgen! ( Volg je dan terug ? )

    xx Liddie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha geeft niks hoor!
    Leuk blog heb je, ik ga je volgen.

    X liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, is goed! superleuke blog, ik volg je :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geeft niks, en komt vast wel goed!

    En dankjewel voor je comment!

    Liefs http://rimocean.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥