Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Make-up looks celebs.

8631_large

sorry sorry sorry sgatjes!
1 dagje niet gepost, ik had het 'als altyd' druk.
ik ben namelijk veel dingen aan het testen van cosmetticastunter & het webshop MOI.
maaar vandaag dus weer een post van de make-up looks van celebs.
misschien heb je zo'n post al gezien bij Teske maar, ik wou ook zo'n post doen!
ik ga er niet steeds eronder wat schrijven als Teske.
enjoy! x



Tumblr_lpt7kzp7k91r1w86xo1_500_large_large

Tumblr_lzchnnjvsi1qffh7lo1_500_large

Tumblr_m00r6qkjbg1rn8c8yo1_500_large





Rihanna-fan-art-rihanna-29139833-500-500_large

Flawless-pretty-selena-gomez-favim.com-326363_large







Dat waren ze dan!
Welke is jou favoriet? xoxo

8 opmerkingen:

  1. Die van Lauren Conrad vind ik het mooist =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind die van lauren en selena erg mooi!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige looks!
    Ik vind Katy Perry altijd super:D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great style and very beautiful blog! Congrats on your lovely work!
    Perhaps you'd like to follow each other?
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke looks! Lauren Conrad vind ik altijd erg mooi!

    Het lijkt me leuk om elkaar te volgen ja;)

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥