Pagina's

dinsdag 5 februari 2013

Geurkaarsen review.

 
Vandaag heb ik een hele leuke review voor jullie.
Het zijn geen beautyproducten of sieraden .. neee want ik ga vandaag geurkaarsen reviewen voor jullie. Zelf ben ik dol op geurkaarsen en brand ik ze niet alleen in de winter maar ook in de zomer/lente/herfst! De geurkaarsen die ik ga reviewen zijn van de webshop van kaars tot servet. Een super leuke Nederlandse winkel van kaarsen, hoe leuk! Ze verkopen ook kaarsen van het merk Bolsius, een super goede merk met super kwaliteit.
Lees snel verder voor een review van lovely geurkaarsen!

 
 
Een geurkaars in een glas, een geurglas. Super schattig en ook handig.
Ik stak de kaars aan en rook meteen Vanille, en ohmy wat is de geur van vanille toch goddelijk!
Hij is niet te sterk, dat je er misselijk van wordt. De geur verspreid ook goed in mijn kamer.
Lovin' it.
 
De prijs: €2,99.
 
 
 
De tweede geurglas, maar deze is anders. Heel anders, want dit super mooie kaars heeft een super lekkere geur van Magnolia's. De magnolia kaars heeft een hele frisse lente/zomer geurtje.
Hij heeft niet een hele sterke geur, waar ik dus gek op ben. Ook bij deze kaars verspreid de geur goed in mijn kamer. Zeker een aanrader!
 
De prijs: €2,99.
 
 
 
Veel van jullie hebben nu wel gezien dat de tropical fruit kaars niet in een glas zit .. en als je dat niet hebt gezien ga je daar nu vast naar kijken. Helaas was deze kaars dus niet heel aangekomen, nou de kaars kwam wel heel aan maar het glas jammer genoeg niet. Maar dat  kan ik begrijpen, kan gebeuren.
 
Dit is de derde en laatste geurglas, en ook mijn favoriet. De geur is zo fris, tropical en fruitig!
Hij heeft een hele sterke geur maar bij deze kaars wil ik ook dat de keurs sterk is. De geur verspreid goed door mijn kamer en oh my, mijn kamer is a heaven! <3
Als je alleen 1 kaars wilt bestellen .. bestel dit fantastische kaars dan.
 
De prijs: €2,99.
 
 
 
Dit is een vierkant kaars in de geur Mango. Het is een schattige, kleine kaars dat veel geur bevat. Hij zit niet in een glas, de glas hierboven op de foto is van mij.
De kaars heeft een hele frisse geur van mango's en door deze kaars moet je meteen denken aan de zomer. Ben je op zoek naar een goedkope, kleine kaars dat veel geur bevat? Bestel dan deze kaars.
 
Prijs: €1,69.
 
Dat was dan alweer de review!
De webshop is zeker een aanrader, dus neem zeker een kijkje! *klik*
 
Tumblr_lckhbimbbd1qbny87o1_500_large
 
Wat vinden jullie van de kaarsen/webshop? xx
 

19 opmerkingen:

  1. Dat laatste plaatje vind ik heel sfeervol :) best leuk zo'n webshop maar kaarsen haal ik gewoon bij de blokker of zelfs in de supermarkt
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Demi ook zegt: kaarsen haal ik gewoon in de winkel eigenlijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van bolsuiszijn zo lekker. Ik hou echt van geurkaarsen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke review, ze lijken me erg lekker ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die met mango lijkt me echt lekker ruiken :)
    En haha, volgens mij volgden we elkaar al!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh geurkaarsen zijn zo lekker!
    Leuke review, ik ben je 300ste volger
    XOXO Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmm tropical fruit lijkt me ontzettend lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind kaarsen sowieso romatisch!.
    Als ze lekker ruiken is dat mooi mee genomen!
    Ik vind jou blog ook super leuk, ik heb je gevolgd!!!

    xx Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, leuk! Ik ga zo gelijk even op de site kijken, want ik ben dol op (geur)kaarsjes! ♥

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die tropical lijkt me heerlijk ruiken !
    Leuke blog ! elkaar volgen ?

    Liefss

    www.xprettythings.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankje voor je leuke berichtje op m'n blog! :) Leuk artikeltje over geurkaarsen, ik zou die meer moeten kopen. Zijn zo heerlijk!

    Natuurlijk kunnen we elkaar volgen. :) Ik volg je nu via Bloglovin' en GFC! Zou het leuk vinden als je hetzelfde deed.

    En oja vraagje over jouw volgbuttons. De mijne staan vet ver uit elkaar omdat ik ze als afbeelding heb geupload en er een link aan gekoppeld heb. Dus dan gaan ze uit elkaar staan. Maar bij jou staan ze netjes tegen elkaar, dat zou ik ook willen met de mijne. Hoe heb jij jouw buttons geplaatst? Teach me, haha!

    xx

    www.kimgodschalk.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jij ook bedankt voor je lieve reactie! ik volg je via GFC &bloglovin'!

      ik heb mijn volgbuttons met een html code geplaatst, kan je doen via imageshack! als je er niet uit komt, kun je het altijd vragen! xx

      Verwijderen
  12. hmmmmm! ik moet echt even een bolsius kaars gaan halen!

    Dankjewel voor je reactie! Ik volg je via bloglovin! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze lijken me heerlijk ruiken!
    x http://modeaccro.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥