Pagina's

zaterdag 16 februari 2013

like but never wear!

Zombie Beanie, Spiked Top, Lovespell Circle Skirt, Cardigan, Heel Less Booties

Soms zit ik op Lookbook te kijken voor wat inspiratie en zie ik kledingstukken die ik super mooi vind maar wat ik nooit zou dragen. Het meisje die je hierboven ziet heeft ook echt super leuke kleding aan, maar mij zou je er echt niet mee zien lopen.
Lees snel verder voor de outfits!

Gigi Vintage Tee, Black Moth Vintage Suede Heels

Motel Pants, Jo No Fui Top, Rocket Dog Boots, Inklings Tattoo



Das Platforms, Wagw Top, Prada Bag

Dyed Sweater, Belts, Skirt, Tights, Jeffrey Campbell Boots

H&M Leather Skirt, H&M Mesh Top, Alexander Wang Rocco Handbag, Windsor Smith Boots, Sportsgirl Sunnies

Motel Rocks Top, Jeffrey Campbell Lita

Topshop Ombré Spiked Sweater, Bershka Pleather Pants

Dkny Bag

H&M Jumpsuit, Daks Black Clutch

Zo dat waren er dan een paar!
Nogmaals, ik vind de outfits mooi maar zou ze zelf nooit dragen.
Echt super leuk hoe deze mensen zulke kleding combineren!

 Wat vinden jullie van deze outfits? xx

15 opmerkingen:

  1. Inderdaad superleuke outfits! Zelf zie ik mijzelf er ook niet in lopen! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk, sommige dingen zou ik ook niet dragen, maar sommige ook wel.
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's.
    Leuke inspiratie, sommige looks zijn wel leuk om te dragen in combinatie met andere kleding.

    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Al zou ik de twee laatste zeker wel dragen denk ik :)!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zitten inderdaad leuke dingen bij! Ik vind het soms ook moeilijk; als ik iets heel leuk vind, maar het toch niet koop, omdat ik van mezelf weet dat ik het toch niet ga dragen...
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allemaal leuk! die 8ste en 10de zou ik wel dragen denk ik ;)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave outfits, maar nee, ik zou dit nooit dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo herkenbaar! Ik heb een tijdje geleden schoenen gekocht met spikes op, ik vond ze prachtig maar heb ze maar 1 keer durven aandoen.
    Er zitten leuke outfits tussen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige outfits! Sommige zou ik wel gewoon dragen, maar andere inderdaad ook niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de outfits ook super maar zou het inderdaad zelf niet dragen
    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Herkenbaar: super leuke outfits maar zou het zelf never nooit dragen.. Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sommige zou ik nog wel dragen maar de meeste zijn idd erg extreem, ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat echt allemaal aanhebben naar hun werk/school
    Liefs,x
    ps; mijn giveaway sluit over een halfuurtje, doe je nog mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post dit!! Maar dat heb ik ook bij andere staat het echt super gaaf, maar zelf zou ik er nooit in gaan lopen :)

    Mag ik jou om een gunst vragen? Ik doe mee aan een bloggers battle en die wil ik heeeel graag winnen. Zou je aub op mij willen stemmen? ik zou dat er waarderen <3

    http://www.followfashion.nl/fashion-bloggers-sporty-chic-2

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Orgineel artikel! Heb net dezelfde smaak. Mooi, maar zelf aandoen doe ik niet :p Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥