Pagina's

donderdag 7 maart 2013

Favorieten producten van Februari.

 
Zo'n artikel heb je vast en zeker wel op andere blogs voorbij zien komen.
Ik vind het zelf altijd leuk om naar favorieten producten van de maand te kijken, dus heb ik zelf ook zo'n artikel gemaakt. De favorieten die je gaat zien, zijn voornamelijk alleen producten die met beauty te maken hebben. Maar als jullie het leuk vinden kan ik de volgende keer ook best wel mijn favoriete drank, outfit of whatever van februari te laten zien. Dus bij deze, mijn favo's.

 
Lolita Lempicka parfum.
 
Oh my, wat hou ik toch van deze parfum! En nu wanneer de lente bijna begint is deze parfum gewoon te lekker. Hij heeft een heerlijke zoete bloemetjesgeur.
De review van deze parfum kan je hier *klik* lezen.
 
 
8X4 Break free deodorant.
 
Een goede deo, met een hele frisse geurtje. Wat wil je nog meer?
 
 
Vaseline lip care Rosy Lips.
 
Mijn beste vriendinnetje, als mijn lippen droog zijn haha! Een super fijne lipbalsem, hij verzorgt je lippen erg goed. En hij heeft een aardbeiensmaakje, voor de mensen die daar interesse in hebben! :D
 
 
Kruidvat oog make-up remover.
 
Een super goede oog make-up remover. Hij haal ook waterproof make-up weg en is niet erg vettig.
En uh .. hij is nu op. Daarom zie je ook niks in dit flesje haha!
 
 
Garnier BB cream Medium.
 
Ik heb vele BB creams getest, maar owh wat is deze toch fijn! Hij dekt zo goed en lijkt ook erg op de aziatische BB creams. Je hebt hem natuurlijk ook in de kleur Light.
 
 
Rimmel Scandaleyes show off mascara. (zwart)
 
Een fijne mascara, die ik ook super vaak in Februari heb gebruikt.
Ik wissel vaak met mascara's, dus misscien zie je in de favo's van Maart weer een andere mascara.
De review van deze mascara kan je hier *klik* lezen.
 
 
Eyepencil
 
En als laatste een oogpotlood die uit Egypte komt. Ik geloof dat je deze oogpotlood niet hier in Nederland kan kopen. Maar voor de mensen die ooit nog naar Egypte gaan, koop hem! Hij is echt super fijn en heeft ook een hele goede pigmentatie.
 
Dat waren dan mijn favorieten!
Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en laat mij gerust weten als je een review wilt lezen van een bepaald product.
 
 
Willen jullie in de favorieten van Maart weer alleen producten zien of ook fashion/lifestyle dingen? xx

9 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je die producten fijn vind :) wist je trouwens dat je nooit gele vaseline moet gebruiken? Deze is wss lichtroze dus dan is het goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! De make-upremover heb ik ook wel eens gehad, die vond ik ook erg fijn! En vaseline is altijd goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die bb cream vind ik ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik ook altijd een heel leuk artikel! Vaseline is altijd handig, ik heb de blauwe versie ervan en die is de afgelopen maand niet van mijn zijde geweken. De BB cream van Garnier heb ik ook, die is super fijn hè? :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt allemaal erg goed :)

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt echt een super leuke blog!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥