Pagina's

maandag 4 maart 2013

Review Essence nagellak ' 119 - Boho chic '

 
Afgelopen dinsdag kon je in deze shoplog zien dat ik een heel mooi lakje had gekocht van Essence in nummertje 119 - Boho chic. Een paar van jullie waren er best wel benieuwd naar, dus ik dacht ik review hem. Zelf was ik ook erg benieuwd naar de lakje. Lees snel verder voor de review.

De Essence nagellak is niet uit een bepaalde le, maar gewoon uit de c&g lakjes. Dit lakje verlaat jammer genoeg het assortiment. Daarom was hij ook in de sale.
De Essence lakjes zijn lekker budget en ook erg fijn.

Nagels gelakt met 1 laag.
 
Nagels met 2 lagen nagellak.
 
Je nagels dekken pas met 2 lagen en dat is helemaal niet erg want ze drogen  ook echt super snel!
Boho chic is een super mooie peachy-oranje kleur met donkeroranje glitters/spikkeltjes.
Ik vind de lak echt iets voor de lente/zomer/herfst.
Leuk voor op een feestje, maar ook gewoon op een normale schooldag!
 
PLUSPUNTEN
- De lak droogt snel
- De lak is lekker goedkoop en er zit ook veel in!
- De lak past bij vele outfits!
 
MINPUNTEN
- De lak dekt in 2 lagen
 
Zou ik het opnieuw kopen?
De nagellak zelf zou ik niet weer in dezelfde kleur kopen, maar andere kleurtjes van de c&g lakjes zou ik zeker wel kopen! Dus een JA!
 
De normale prijs van dit lakje is €1,59 maar is op dit moment in sommige kruidvat/trekpleister filialen verkrijgbaar voor €1,- (of zelfs nog minder!)
 
 
Wat vinden jullie van dit lakje? xx

11 opmerkingen:

  1. Ik houd wel van die kleur :) vroeger was heel mijn kamer oranje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een leuk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een heel leuk en zomers kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vind dit kleurtje persoonlijk ook iets minder mooi! Wel goed dat hij mooi dekt!
    Nathalie
    Ps; je kan een waardebon winnen van €100 om bikinis mee te shoppen op mijn blog!
    http://www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze kleur niet zo super eigenlijk. Wel een leuke review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg moo! lekker zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kleurtje, helemaal top voor de zomer straks!

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥