Pagina's

zaterdag 27 juli 2013

Tips voor in de regen.

Alívio Imediato

Ja hoor, Nederland is weer begonnen met zijn gewoonte: Regen, regen en nog eens regen!
Nou ben ik iemand die echt in de regen verveelt. En ik denk niet dat ik de enige ben.

Dus heb ik vandaag tips voor jullie en voor mezelf voor wat je moet doen in een erge regendag (met onweer! hier in Den Haag)


Tumblr

1. Ga bloggen!
Bloggen in de regen is veel leuker dan in de zomer (vind ik!) Maar ik hoop dan wel voor sommige van jullie dat je al productfoto's hebt gemaakt haha!

2. Kijk een leuke film!
Een film kan je dag echt wel veranderen, tenminste als het een leuke film is .. Je kan natuurlijk ook een leuke concertfilm kijken van bijv. je lievelingszanger/zangeres!

♥IS IT LOVE OR IS IT ART♥

3. Make-uppen!
Speel lekker met make-up, maak dramatic looks bij jezelf en bij anderen!

4. Spellen spelen!
Pak de oude bordspellen er maar bij! Monopolie, Mens erger je niet, Wie is het? ... het maakt allemaal niet uit! Speel het spel lekker met je hele gezin!

Expired.

5. Easy koken!
Zoek makkelijke en lekkere recepten op internet en ga lekker koken!
Klik hier voor 2 heerlijke en makkelijke recepten!

6. Maskertjes testen!
Jaaaa, maskertjes! Heerlijk eventjes lekker rusten en weg van al dat stress! Kijk een filmpje of lees een boek terwijl de masker intrekt!

arty ♥ let's have a beach p | via Tumblr

7. DIY
Yes, that's right! Een DIY is altijd leuk, echt altijd. Ben je niet creatief? Zoek een easy DIY!

8. Spa at home!
Dit is eigenlijk ook een soort DIY, maar dit is net wat leuker en heeft wat meer tijd nodig.
Maar dat maakt niet uit omdat je anders toch niks te doen hebt haha. Zoek filmpjes op youtube voor een spa at home!

Luxury and company | via Tumblr

9. Lezen
Veel van jullie denken nu vast 'Lezen? boring!' Maar nee! Lezen kan echt leuk zijn!
Je hebt vast wel een leuk boek thuis liggen, lees hem even door en de regen stopt van zelf wel!

10. Slapen
Natuurlijk kan je ook een dutje doen! Maar niet te lang, want de regen kan elk moment stoppen hahaha! :)

Dat waren dan mijn tips, ik hoop dat jullie ze kunnen gebruiken voor deze dagen!
Enjoy! xx

5 opmerkingen:

  1. Handige tips! Gelukkig was het vandaag maar een buitje, haha! Die kamer op de laatste foto vind ik echt fantastisch!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha komt goed van pas! Ik was inderdaad ook al begonnen met New Girl kijken en bloggen, daarvoor is het dan weer ideaal ;)
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tips, ik heb een paar dagen geleden monopolie gespeeld met mijn zusje omdat het buiten té warm was. haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahah, tja. Nederland. Dan krijg je dat! Ik teken vooral heel erg veel, dat kan gewoon binnen en ik vind het geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! Ik verveel me eigenlijk nooit! heb mn nagels gelakt en blogs gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥