Pagina's

maandag 31 december 2012

2013 will be my year. (or not?)

Tumblr_mfv2n7faud1rpb8p8o1_500_large

2013 will be my year, for sure! Natuurlijk heb ik ook voornemens voor dit jaar.
Dingen die ik wil verbeteren, niet veranderen. Vaak zeggen mensen tegen mij dat ze zich gaan veranderen. Maar dan denk ik waarom veranderen? Verbeter jezelf!
Ik heb niet echt bijzondere speciale voornemens net als veel van jullie zoals je eindexamen, rijexamen (en alle dingen met examen haha :P) Ik ben pas 14 en zit in de 3e van HAVO.
Maar dus bij deze, mijn voornemens.

Overgaan naar de 4e klas
Volgens mij wil iedereen dat haha en ik ben iemand die nog noooit een jaar over heeft gedaan.
En ik hoop, dat ik dit jaar ook gewoon overga.

Gezonder eten
En minder chips eten hoort ook gelijk bij dit doel. Ik hou super veel van eten als het om ongezond eten gaat. Ik heb (bijna) elke dag een gezond maaltijd maar ik eet dan gewoon wat minder dan dat ik bij ongezond eten eet.

Netjes worden
Hafsah moet netjes worden, that for sure!
Mijn kamer is dan ook de meest nette kamer van heel Nederland haha!
Gaat dat lukken, netter worden?

Groeien met mijn blog
Mijn droom is nog steeds om van mijn blog mijn beroep te maken en ik hoop dat die droom ooit gaat uitkomen. Maar daarvoor moet ik soms toch wel echt meer aandacht aan mijn blog geven.
Maar dat lukt niet altijd.

Disneyland Parijs <3
Jaaaaaaa, disney! I love dinsey en wil al sinds ik klein ben naar disney land.
We gaan proberen om deze zomervakantie een bezoekje te brengen aan Disneyland maar dat is nog niet zeker.

Dingen doen die ik altijd heb willen doen/waarvan ik hou/waar ik zin in heb
De naam van dit doel is wel erg lang en zegt ook heel veel.
Ik doe waar ik zin heb, als mijn moeder ja zegt haha.
Ik wil zoveel dingen zien, ontdekken en en en en en ontmoeten!

Dat waren mijn voornemens. Ik hoop dat ik alles gaat lukken, let's see.

Tumblr_mfv380umbe1rprvkgo1_500_large
 
Ik ga vanavond lekker genieten van films en het vuurwerk buiten en wens jullie allemaal ook hele fijne avond en natuurlijk alvast een gelukkig nieuwjaar! <3 

11 opmerkingen:

  1. (: Mooie lijst, alvast een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lijst! Alvast een gelukkig nieuw jaar.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast een gelukkig nieuwjaar meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lijst, ik hoop dat alles lukt! Ik wens je een gezond en gelukkig 2013.

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk lijstje! Gaat je lukken! :D xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke voornemens, heb er een aantal van ook; ze staan op mijn blog.
    Alvast een heel gelukkig en happy 2013!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Een fijne en gezellige jaarwisseling! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke lijst! Alvast gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het gaat je vast lukken! Happy new year! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, dat zijn pas goede voornemens! :) De beste wensen lady. :D

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥