Pagina's

vrijdag 7 december 2012

wintertip: Hurraw! lipbalsems.

 
Gisteren konden jullie al in mijn artikel lezen dat het vandaag zou sneeuwen.
&jaaaaa ik werd wakker en alles was wit haha!
Maar nu ben ik de sneeuw weer zat jongens, en de winter ook!
Mijn lippen worden er zo droog van .. maar ik heb  toch een oplossing gevonden.
De natuurlijke lipbalsems van Hurraw!


 
De verzending was weer eens super!
De lipbalsems waren best wel snel aangekomen en waren ook goed verpakt.
Er zaten ook stickers bij de balsems van het merk, leuk!
 
 
Zo een schattig zakje is dit!
Toen ik het zakje zag moest ik gelijk aan de zak van sinterklaas .. maar dan een mini versie haha!

 
De namen en prijzen van de lipbalsems (van boven naar beneden):
- Orange - $3.79
- Vanilla Bean - $3.79
- Black Cherry - $3.79
- Lemon - $3.79
- Grapefruit - $3.79
 
De lipbalsems zijn erg fijn. Ze doen hun werk goed en hebben heerlijke smaken haha!
De Hurraw! lipbalsems werken allemaal even goed, alleen verschillen de smaken.
Kies dus je favo' smaakje als je hem gaat kopen!
 
De lipbalsems heb ik van hier, dit is geen Nederlandse webshop.
Als je liever bij een Nederlandse webshop wil bestellen, klik dan hier!
 
Waarom ik niet bij de Nederlandse webshop heb bestelt?
Je kan meer smaken kiezen bij de webshop die ik heb gekozen!
 
Ik zou ze zeker gaan bestellen! x
 
 
Wat is jou favoriete lipbalsem? x

13 opmerkingen:

  1. Aww ze zien er echt superleuk uit! Ik gebruik niet vaak lipblasem misschien voor de winter wel een goed idee. :)

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er goed uit :) ik ben zelf echt een lippenbalsem freak. Ik kan het niet genoeg hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er echt heel mooi uit, en ook lekker:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien ze er leuk uit en zo te horen zijn ze ook erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he ik las je berichtje! volgen lijkt me leuk! maar... dat deed ik natuurlijk allang! hihi, ik zou het natuurlijk leuk vinden als je mij ook zou volgen:)
    liefs, laila.

    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er al heel veel goeds over gehoord! Ze lijken me heel fijn, alleen jammer dat ze niet gewoon bij de drogist te koop zijn. Maar even een vraagje, kopieer en plak je jouw reactie telkens onder mijn blogs of heb je gewoon elke keer dezelfde mening? ;o Het begon me op te vallen.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee, ik kopieer en plak de reactie's niet haha! ik kan er niks aan doen, je schrijft elke keer zo leuk en mooi hihi! xx

      Verwijderen
    2. Haha dat is wel heel leuk om te horen! :)

      Verwijderen
  7. Ze zien er goed uit! Ken ze zelf nog niet.

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥