Pagina's

zondag 30 december 2012

*hatsjoe* gezondheid.

484279_565957530096962_2058049865_n_large

*hatsjoe* een heel kort berichtje vanuit mn bed waar ik nu al een weekje in lig.
Sinds afgelopen zondag, ja zondag lig ik in mn bed omdat ik erg ziek ben.
Nu gaat het gelukkig wel wat beter en kan ik opstaan enachter mn laptop zitten *jeeej* !
Echt serieus, ik kan dus gewoon zonder mn laptop/pc. Dat had ik echt nooit verwacht van mezelf.
Ik moet elke dag mn facebook/twitter/blog checken en als je ziek bent merk je het amper.
Jullie gaan deze week weer artikeltjes lezen op mijn blog, want bloggen is iets waardoor ik mij zeker beter voel. De woorden die ik in mij heb kan ik dan lekker typen, i just love blogging. <3
Nu ga ik weer even genieten van mijn warme kopje thee en ga ik een paar van jullie blogartikeltjes lezen.
En natuurlijk wens ik jullie allemaal een heeel gelukkig nieuwjaar! <3

6 opmerkingen:

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥