Pagina's

zondag 13 januari 2013

Mijn ROMWE bestellingen.

 

Ik heb soms wel eens laten weten dat ik wat heb besteld van de webshop Romwe
Dan beloof ik jullie ook dat ik de dingen ga laten zien in een artikel. 
Nou heb ik dat niet gedaan en heb ik veel dingen besteld. 
Ik wou vandaag de leukste met jullie delen. 

 
Ik bestel altijd sieraden van de webshop ROMWE en die komen zo in een vuilniszak-achtige envelop. Dat vind ik niet altijd zo fijn, maar tja.. misschien hebben ze daar een rede voor. 
De sieraden zitten dan altijd in heel groooot zakje van ROMWE en als je de sieraden uit het zakje haalt zijn ze ingepakt met kranten, leuk! 

 
Dit was 1 van mijn eerste kettingen die ik had besteld, een super mooie groene bloemetjes ketting. 
Deze heb ik nog nooit gedragen maar ga ik zeker wel dragen in de lente/zomer. 

 
Deze ketting heb ik gister binnengekregen &ohmy wat is dit een mooie ketting. <3
Ik vind hem zo mooi, he's so pretteh! Heel mooi zilver en ook kort. Korte kettingen zijn de laatste tijden erg in &ik vind ze de laatste tijden ook steeds mooier worden. Love it. 

 
En dan 1 van mijn mooiste bestellingen, mijn lange oorbellen. Ze zijn zo mooi, niet normaal. 
Ringoorbellen passen niet bij mij vandaar dat ik vaak lange oorbellen draag. 
Dit zijn dus de ideale oorbellen voor mij!

 
Chique oorbellen, zo noem ik ze. Een grote parel boven en 2 hele kleine beneden. 
Ze zijn ook erg simpel, dat vind ik nou zo mooi aan deze oorbellen.

 
Dit zijn ook oorbellen die ik laatst had binnengekregen, lovely!
Ik ben gek op hartjes, diamantjes en verschillende kleurtjes! En alle dingen zitten in deze oorbellen, heb ze nu al beschreven haha!

 
Mooie daisy oorbellen! Je ziet er 2, dat is erg handig want Hafsah is erg goed in het breken van sieraden. :) Ze zijn niet te klein en ook niet te groot. 

 
En dan als laatste mijn setje ringen. In dit setje zitten 5 ringen maar Hafsah is er nu al eentje kwijt, slim. 
Maar 4 is ook mooi .. :( Dit is een hele mooie set van 5 ringen waarvan ik er dus 1 kwijt ben. Van 4 ringen kun je dus de maat veranderen en van die ene die ik kwijt ben niet. Voor mij is dat erg handig omdat ik hele dunne vingers heb die niet eens maat S passen. -__- 


 
Dat waren dus mijn bestellingen van Romwe. Ik weet niet zeker of alle sieraden nog verkrijgbaar zijn bij de webshop. Ik heb net ook weer een ketting besteld, en als ik die binnenheb laat ik die zeker aan jullie zien! I promiss!

                                       Wat vinden jullie van de sieraden van ROMWE? x

13 opmerkingen:

  1. Erg leuke sieraden! Ik vind vooral het laatste setje ringen erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sieraden heb je besteld! Vooral de kettingen vind ik erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave bestelling zeg! Vooral de tweede ketting vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kettingen leuk!
    Ik vind dat het ook altijd zo lelijk verpakt binnenkomt maar misschien heeft dat ook wel te maken met douane? geen idee!

    With love, Samm
    www.afterstylecomesfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ringen op de onderste foto vind ik echt supermooi; leuk zo bij elkaar. Ik volg je, neem je een kijkje bij mij? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw die tweede ketting is zo mooi. De rest van de sieraden ook hoor maar die ketting met die steentjes is echt helemaal geweldig. Ik ken die site helemaal niet, ik bestel ook niet zo vaak dingen op internet ik vind dat gewoon een beetje eng ofzo dat het heel laat komt of dat het op de site veel mooier is dan in het echt.
    Ik ga maar eens een kijke nemen op Romwe.
    xxx Bella

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥