Pagina's

donderdag 3 januari 2013

quick tip | essence/catrice make up.

 
Goodmorning honeys! Vandaag heb ik weer eens een beauty postje voor jullie.
Veel van jullie meiden heeft vast wel een product liggen van essence of catrice.
De 2 welbekende budget merken zijn mijn favoriet.
De 2 tasjes die je hierboven op het plaatje ziet had ik gekregen op mijn verjaardag.
Inmiddels kan je de 2 tasjes niet meer kopen, wat erg jammer is want er zitten echt producten in waarvan je alleen maar goede dingen kan verwachten.
Ik heb 2 collages gemaakt van de tasjes waarin de namen van alle producten zijn vermeldt.

 
 
 
Van welk product zou jij een review willen lezen? xx

27 opmerkingen:

  1. Ah wat leuk! Reviews over mascara's zijn wel altijd leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! ik vind reviews altijd wel leuk dus als het aan mij ligt van allemaal(:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat catrice pakketje heb ik ook, maar ik had graag die van Essence gehad. Die was jammer genoeg bijna overal uitverkocht zeiden ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou ze ook heel graag halen, alleen bij mij was er geen trek pleister :(.

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk, ik heb het Catrice pakketje in de zomer een keer gehaald! Zitten fijne producten in (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had ze ook wel willen hebben :( reviews van de mascara's graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk blog!
    En leuk die 2 tasjes, inderdaad jammer dat ze niet meer in de winkel liggen!

    X Lieze
    www.OzoHip.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt leuk! Ik heb die van Catrice
    Een review van de Essence highlighter en makeup base is leuk! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke post!! Ik vind een review van de mascara's erg leuk. Bedankt voor je lieve reactie, ik volg je nu :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind een review van de mascara's ook wel leuk! Leuke blog! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Ik wist niet dat ze dat vekochten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik volgde je al hihi :) ben alleen even een tijdje minder actief geweest met commenten enzo! Maareehh ik vind reviews van alles eigenlijk wel leuk haha. Maar het liefst van foundation/blush/highlighters enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk artikel! en reactie op je reactie op mn blog; isgoeed, ik volg je op bloglovin :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wt leuk zeg, de catrice producten zijn erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, die tasjes! Ik hou van deze twee merken! Vooral voor nagellakjes omdat ik het liefst 10 goedkope heb ipv 3 duren :)

    Liefs, Paula
    www.ifiwarg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Er zitten inderdaad goede producten tussen! Ben nog erg benieuwd naar de lipglosses van Catrice (:

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb jij een gave blog zeg! En je bent pas 13?? Nou dan heb ik veel van jou te leren zeg ;) Zie de laatste tijd dat veel mensen ook via bloglovin volgen, geen idee wat dat precies inhoudt maar ik ga zeker vaker langs komen via mijn gewoon blogspot.. Fijne avon liefs eva

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt heel leuk jammer dat ze niet meer te koop zijn
    Liefs Lynn

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥