Pagina's

woensdag 14 augustus 2013

mijn oog is rood.

Tumblr

Ik zou elke dag bloggen, yes right. Dit keer is het echt geen school, want dat kan niet omdat ik vakantie heb maar het is mijn oog. Mijn oog is zwaar ontstoken en dat is niet zo fijn. Ik ben vandaag langs de dokter geweest en ik heb druppeltjes gekregen maar ik mag ook niet lang achter de pc zitten. Dat is niet zo leuk, omdat ik dan niet kan bloggen. Ik heb snel een paar artikels getikt, dus jullie krijgen deze dagen gewoon wel artikels te zien, wees niet bang.
Voor de mensen die echt willen weten wat ik heb, mijn hoornvlies is dus ontstoken en dat kan je ook zien want de witte gedeelte van mijn oog is niet meer wit maar rood. Ik heb het bij mijn rechteroog, dus mijn linkeroog is gewoon normaal THANK GOD.
Morgen lezen jullie weer een normaal artikel! Liefs!

Doe je al mee met mijn winacties? Neeee? Ga snel naar de Give-aways pagina en doe mee met de 2 super leuke winacties!

6 opmerkingen:

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥