Pagina's

donderdag 7 augustus 2014

TSD bestaat 3 jaar!

Tumblr

5 augustus was het dan zo ver, The Sweetest Dream bestond alweer 3 jaar!
Drie jaar geleden begon ik met mijn blog en er is geen dag geweest dat ik er spijt van heb gekregen.


Ik blog niet super veel en hou mij helemaal niet aan de planning. Ik hoor elke dag 1 artikel te posten wat mij niet lukt.
Bloggen is en blijft voor mij een hobby.
Ik ga het bloggen weer oppakken deze maand en beloof dat er een vette give-away zal komen deze maand.

Ik heb voor mijzelf (alweer) een nieuwe planning gemaakt, in 1 week komen er 4 artikels online op mijn blog en als ik meer tijd heb ga ik natuurlijk meer posten.
Ik heb niet vaste dagen waarop ik artikels ga posten, dus de ene keer kan een artikel op maandag komen en de andere keer weer op een andere dag.

Ik ga nu lekker even bloggen en genieten van een stukje cake. :) xx

5 opmerkingen:

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥