Pagina's

maandag 14 oktober 2013

Henna love

Purity زكية

Morgen is het al zover, het is namelijk Offerfeest! Ik ben moslim en vier elk jaar de offerfeest.
De offerfeest wordt ook wel slachtfeest genoemd.
Morgen ga ik mij niet alleen mooi kleden maar misschien wil ik dit jaar weer eens henna zetten op mijn handen. Ik heb het vorig jaar niet gedaan, maar de jaar daarvoor wel.
Ik zet zelf henna op mijn handen en laat het niet doen door anderen.
Dit wordt meer een inspirationpost omdat ik een paar mooie hennadesigns met jullie wil delen.
Ik wil deze designs graag een keertje uitproberen.

Beauty | via Facebook

single millionaires.

Henna

UNATTAINABLE | via Tumblr

Mehndi

beautiful hands





Dat waren dan een paar designs. Ik weet nog niet zeker of ik het ga zetten maar als ik het ga zetten heb ik jullie hulp nodig. Laat mij weten in de reactie welke hennadesign jullie het mooist vinden. Ik ga proberen om een tutorial op te nemen als ik het ga zetten op mijn hand.
Dan leg ik stap voor stap uit hoe je henna zet. :)

The Quietest People Have the Loudest Minds
 
Welke hennadesign is jouw favorite? xx
 
Bron foto's: WEHEARTIT en GOOGLE

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de tweede foto het leukst! Succes met kiezen, leuke post xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd welke je hebt laten zetten! Ik wil je ook even laten weten dat mijn oude blog, If I was a rich girl, gaat stoppen! Maar je kunt me wel gaan volgen op mijn nieuwe blog www.anaverageforty.blogspot.com!
    Liefs, Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind henna ook echt amazing om te zien, altijd van die prachtige kunstwerken! :) Ik ben heel benieuwd naar die van jou, als je hem gaat zetten of course. :D

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥