Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

#1 Interview | Marlijne.


Goodmorning honeys! Vandaag ga ik de eerste interview online zetten.
Afgelopen maandag had ik een post online gezet over dat ik meiden wil interviewen.
De meiden die geïnterviewd wouden worden hebben mij een mailtje gestuurd.
In totaal waren het 22 meiden, je mag me nog steeds een mailtje sturen als je nu nog geïnterviewd  wil worden. (naar: haffx@live.nl)
Marlijne van Marlijnesblog was de eerste die mij een mailtje had gestuurd.
&wie eerder is, komt ook eerder aan de beurt.

Lees snel verder voor de interview!

1. Stel jezelf even voor. (wie ben je, hoe oud ben je etc.)

Ik ben Marlijne, 13 jaar jong, blond haar, grijze ogen, 1.66 lang en ik weeg ruim 40 kilo. Eh.. mijn hobby’s zijn natuurlijk bloggen, maar ook zingen, dansen, shoppen en gek zijn. J
2. Beschrijf jezelf in 3 woorden.

Hihi, ik vind dat altijd lastig om over mezelf te zeggen. Maar als ik toch drie woorden moet kiezen, dan: positief, gezellig, onafhankelijk.

3. Wat voor een opleiding (of werk) doe je?

Ik zit op de middelbare school en ik doe daar vwo. Ook doe ik tto (tweetalig onderwijs), en ik vind het heel erg leuk, en eigenlijk helemaal niet moeilijk. Ik heb nog geen werk/bijbaantje maar het lijkt me super om ooit van het bloggen mijn bijbaantje te maken!

4. Wat is je allergrootste droom?

Ik heb niet echt een grote droom ofzo. Er zijn een hoop dingen die ik wil bereiken maar er is niet een specifiek ding waar ik mijn hele leven aan wijdt. Dat lijkt me trouwens wel heel fijn hoor, om één doel te hebben maar dat is niet voor mij weggelegd omdat ik teveel wil, hihi.

5. Noem de leukste gebeurtenis die je ooit hebt meegemaakt.

Pfoe… Ik denk dat ik de leukste gebeurtenis ooit van de zomer ga meemaken. Ik ga namelijk naar Thailand, en ik denk dat ik dat zeker een hele bijzondere, mooie en vooral leuke ervaring ga vinden. Daar komt natuurlijk nog verslag van op mijn blog.
6. Noem de vervelendste gebeurtenis die je ooit hebt meegemaakt.

Ik zei al eerder dat ik vrij positief ben van mezelf en ik kan zo snel even niets bedenken… Sorry!


7. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik las in het ‘hoe overleef ik – tijdschrift’ een stukje over blogs en bloggen en ik ging op onderzoek uit, want het leek me geweldig. Toen ik mijn eerste blog begon was ik 11 en dat vind ik eigenlijk nog wel jong. Ik heb heel veel blogs gehad maar twee jaar geleden besloot ik om echt een goede blog te beginnen en dat werd marlijnesblog. J
8. Noem een top 3 blogs.

Mogen het er ook meer zijn? Sowieso zijn de blogs van Luna (lunalovelyworld.blogspot.com) , Veronique (veer-blog.blogspot.com) en Femke (celslove-naaien.blogspot.com) de blogs die ik als eerste lees, maar daarna ga ik naar de blogs van mijn vriendinnen, zoals Ranee (rsaris.blogspot.com), Roos (roossblogg.blogspot.com), Eva (mylifeasevax.blogspot.com) en Yosta (yostax.blogspot.com), maar zij bloggen meer over hun eigen leven en dat vind ik leuk om te lezen omdat ze vaak ook iets over mij schrijven. En dan lees ik de blogs van Jolijn (mylifeasjolijnn.blogspot.com) en die van jou, hihi.
9. Wat vind je het meest bijzondere aan je blog?

Geen idee… Ik zou mijn blog niet snel bijzonder noemen. Ik moet zeggen dat ik wel heel erg trots ben op mijn logo, die is zo gaaf geworden! Maar verder, bijzonder… nee, ik weet het niet hoor.

10. Zou je een leven van een ander persoon willen overnemen, zoja van wie?

Nee, absoluut niet, ik ben dolblij met mijn eigen leven. Maar als ik een leven moet kiezen ga ik wel voor de levens van Serena (beautylab.nl) en Mascha (beautygloss.nl) omdat ze fulltime kunnen bloggen, wat me heerlijk lijkt, en er niet perse op uit hoeven om naar hun werk te gaan. Ook zijn ze hun eigen baas. Dat lijkt me fantastisch!
11. Wil je ons nog iets laten weten?

Haha, mijn blog is marlijnesblog.blogspot.com, ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen!
Bedankt voor dit leuke interview!


Wat vonden jullie van de interview? x

18 opmerkingen:

  1. erg leuk! ben benieuwd naar de volgende :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk interview! Leuk om te lezen!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk interview! ik doe ook vwo tto :)
    liefs, Fije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om te lezen is dit! Ik ben nu al benieuwd naar het volgende interview, hihi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik kende haar blog nog niet, maar ik ga zo even kijken :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen! Ik ga denk ik veel nieuwe blogs ontdekken dankzij jou interviews :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk om te lezen, dit soort posts.
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeej, super leuk dat hij online staat! Bedankt voor het interviewen!
    xxx Marlijne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt een leuk idee! :) Heb je misschien wat tips om mijn blog leuker te maken? Xx

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥