Pagina's

dinsdag 17 juli 2012

Forever21 black accessories wishlist.

Tumblr_m6tf5g4ewh1rs10pco1_500_large
Forever21, je kent de winkel vast wel.
Je hebt vast en zeker wel wishlists voor bij zien komen bij andere bloggers.
Ik nam even een kijkje op de site &ik was verliefd haha!
Heb nog nooooit wat gekocht van de winkel, maar ga het zeker wel doen!

Ik heb nu al uitgekozen wat ik echt wil .. dus ik heb al een wishlist gemaakt van de Accessories in de kleur zwart, zwart is wel echt een kleur die bij veel outfits past.
Lees snel verder!


€6.90

22 opmerkingen:

  1. leuke wishlist, die eerste ketting is erg eluk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oehh super leuke dingen!
    die oorbellen zijn vet mooi
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen. Het sieradenstandaardje is grappig.

    xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super veel leuke dingen!
    Ik ga zeker ook een xtje kijken
    Xx yentel
    (www.aboutbeautyfashion.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk, zwart is idd iets wat bij alles past!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je reactie! Die ketting en armband zijn zo ontzettend mooi! Ik volg je :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet helemaal mijn stijl eerlijk gezegd.
    Alleen het laatste rekje

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat eerste zwarte tasje is mooi! Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik ga je nu ook volgen via Bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je reactie, ik volg je! volg je me terug?

    Liefs
    lovemelikealovesong.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke wishlist, staan een hoop leuke spullen op!
    Ik volg je op GFC en Bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie spulletjes allemaal! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥