Pagina's

woensdag 11 juli 2012

My life in pictures.



Je hebt dit soort posts zeker wel vaker gezien op andere blogs.
&ja ik ga het ook doen.
Ik wil jullie meer over mijn leven vertellen, en met foto's is het nog leuker!
Dit ga ik vanaf nu elke maand doen.

So .. Enjoy!




Nageltjes gelakt met Mashed Berries van de Essence Fruity LE.



Droge humor met mijn honey' Aya!
We moesten erg lachen, want dit was een serieus gesprek &ik wou Moeder typen maar ik typte dus Doeder! ;$



bloemetjesss!


Happy with my nieuwe spiegel van de Action!


Mijn knuffelmaatjes haha! Die diddlina (helemaal links, die grote) kreeg ik van de oom die ging trouwen eergister. Maarja .. ze zijn dus mijn matties.


Aanradertje! De kruidvat easy pump system nailpolish remover!
Binnenkort komt er een review! Ben er super blij mee!


Sportief bezig haha!

Sieraden, vind ze nog steeds erg weinig ..


Blij met mn nieuwe hakkies!

Nieuwe straighetner! &hij werkt super goed!
Je kan hem voor 30 euro kopen!
Dora aan het kijken with zusje! Boots (die aapje) is zo cute!

10 lakjes gereviewd! Met 1 wattenschijfje alle nageltjes schoongemaakt.
Links Before - Rechts After haha!


omwt Belgie! (trouwerij oom, post daarover kan je hier lezen!)

Interviews aan het plannen! 21 meiden hebben mij gemailt!
Dus 21 weken lang interviews haha!

Deze post aan het inplannen!


Beetje ongezond mag toch wel, haha?
Make-up loos hoofdje. Gemaakt met irritante iphone voor camera haha!
&ja ik draag hoofddoek' problems? (:

dat was het.
erg weinig' i know!
mijn camera is op dit moment kapot .. er komt alleen maar zwart beeld! :o
Wat vonden jullie van deze post?
Moet ik het elke maand doen of niet? x

28 opmerkingen:

  1. Die spiegel van action is leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schoenen vind ik super leuk!

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Haha wat heb jij veel sieraden! Oee, ik benieuwd naar de reviews, ik zie mijn naam er tussen staan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar de reviews, leuke foto's!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. moest zo lachen omdat wattenschijfje! Grappig! Leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien! En wat ben je een mooi meisje zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi, ik zie mijn naam ook staan! je schrijft mooi zeg, wauw! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wow wow, wat een leuke blog heb je! En eens super leuke stijl!!

    watzedraagt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha wat een leuk artikel!
    je nieuwe hakken zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die schoenen! Leuk! Hele leuke post x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die spiegel heb ik al vaker voorbij zien komen bij blogs en ik vind hem zó mooi! Leuke foto's! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Loving your post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yup, je moet dit elke maand doen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik zie mijn naam staan ;)

    leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke foto's en ook erg duidelijk.x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love your photos ;)
    following you now, hope you follow me back
    xoxo
    The Land of Miabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's !

    Ik moest lachen toen ik de foto zag van de loopband haha moet ik ook eens aan gaan beginnen :)


    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leute spiegel, action heeft altijd wel leuke koopjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een mooi handschrift, zeg! Leuke foto's & lijkt me leuk als je dit elke maand zou gaan doen. Helemaal leuk om te zien! :D

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥