Pagina's

maandag 9 juli 2012

wil jij geïnterviewd worden?

Tumblr_m6povt5l3o1r2yfuto1_500_large

Jullie hebben vast al in de post van gisteren gelezen dat ik gister in Belgie was.
Omdat mijn oom ging trouwen.
Heeeel erg bedankt voor de lieve reacties.

Maar nu eventjes terug naar de interview.

Wil jij geïnterviewd worden?
Ja, je leest het goed.
Ik ga bloggers interviewen &dan plaats ik de interview op mijn blog.
Simpel toch?

Maar wat moet je nou doen om geïnterviewd te worden?
Mij een mailtje sturen naar: haffx@live.nl
Ik stuur je dan een bijlage met vragen voor de interview.

Dit is ook een manier om reclame te maken voor je blog.

Ik wacht op jullie mails! x

Tumblr_lunodtyjsq1qgidrfo1_500_large

19 opmerkingen:

  1. leuk! ik ga even een mailtje sturen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, ik ga je een mailtje sturen.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een super leuk idee! Ik wil graag geïnterviewd worden, dus ik stuur je zo even een mailtje. Het lijkt mij trouwens leuk om elkaar te volgen, ik volg je nu via Bloglovin. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijkt me super ! ik ga je een mailtje sturen !

    liefs, xox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie! Ik volg je op GFC nu, volg je me terug? Ga een mailtje sturen !

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk idee!
    Heb je gemaildd. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk idee ik ga je gelijk mailen!x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij gaat echt veel mails krijgen, haha :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je gaat zo meteen nog een mailtje krijgen van mij :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, dat is echt een leuk idee! En leuk dat je in België was ook (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee! Ik stuur alleen geen mailtje, omdat ik zie dat hierboven al heel graag een interview willen hebben. Geef ze graag die kans, hihi! :)

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥