Pagina's

woensdag 18 juli 2012

Review | webshop Lifestyle for you.


Goedemorgen schatjes! Vandaag heb ik weer een hele leuke review voor jullie genaamd Lifestyle for you. Ik mocht van de webshop 2 sieraden reviewen voor mijn blog.
Lifestyle for you is een webshop die muurstickers, woonaccessoires, kindertassen, portemonnees en nog veel meer dingen verkopen!
Lees snel verder voor de review!

De envelop kwam zo aan, erg mooie kleur en ook erg goed verpakt!
Ik was al onder de indruk toen ik de envelop zag haha!Ik wist natuurlijk al van te voren wat er in zat, want ik heb de sieraden namelijk zelf uitgekozen.
...

Wauw, ik had de foto's al gezien van de sieraden op de webshop en ik vond het al zo mooi op de foto! Maar nu ik het in echt zag .. ohmy wat zijn de sieraden mooi!
Een uilenketting &een naambandje.

De naambandje heeft een heel mooi groen kleurtje.
Ik wou al heel lang zo'n naambandje.
Zo'n bandje staat ook heel erg leuk als je een leuk outfit aan hebt ofzo.
Hij is niet alleen maar verkrijgbaar in de kleur groen, maar ook in de kleuren:
- Oranje
- Blauw
- Roze


Cijfer: 10

De uilenketting, i love it.
Misschien ben ik nu wel laat met de trend maar dat boeit niet haha.
De uilenkettingen zijn de laatste tijd zo erg in, en ze zijn ook zo leuk.
Het is een gewone simpele uiltje maar lijkt erg mooi op een zwart basic jurk/blousje.
Je kan hem natuurlijk ook combineren met andere outfits.
Maar 1 ding weet ik zeker, i'm in looove haha!
Het uiltje is 9.8 cm hoog en 4.7 breed.


Cijfer: (dikke) 10.


Lifestyle for you heeft een snelle levering, heeft ook niet heel veel verzendkosten, de verzendkosten zijn gratis als je een bestelling plaatst van meer dan 50 euro en de spullen zijn erg goed verpakt.

Voor de laatste nieuwtjes over Lifestyle for you ..

- Lifestyle for you facebook-pagina. (klik om de facebookpagina te liken!)
- Lifestyle for you twitter. (klik om ze te volgen op twitter!)

Ik ben heeeeel erg blij met de spullen, en ik zou zeker een kijkje nemen op de webshop.


DE WEBSHOP IS ZEKER EEN AANRADER!

Dsc_0066_large_large

Wat vind jij van de webshop &de sieraden? x

27 opmerkingen:

  1. Dat armbandje met je naam erop is echt super vet gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik ga de webshop even bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die ring vindik erg leuk, ik ga eens kijken!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie ketting, ik ben persoonlijk niet zo weg van het naambandje :) Maar ik ga zeker eens op deze webshop kijken! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! ook leuk dat ze een persoonlijk armbandje erbij hebben gedaan :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ring wil ik, aaah!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke sieraden!
    Zelf heb ik die uilenketting ook :)
    Liefs, Rozemarijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke dingen, het armbandje met je naam is ook erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een leuke spulletjes!
    Ja, ik volg je via GFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, mooie armband met je naam erop! En ja ik volg je vanaf nu via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je reactie :) Is goed, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hi, dank je voor je reactie op mijn blog! De ketting met de uil is echt leuk en ook makkelijk om te combineren met kleding en andere sieraden, die ketting staat echt bij heel veel outfits.

    Ik vind je blog erg mooi en ik ga je volgen met GFC en bloglovin'!

    XX Melissa
    www.mystylecompany.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie sieraden, vooral die ring is ge-wel-diggg!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja tuurlijk kunnen we elkaar volgen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke sieraden!
    die ring is vet leuk<3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. love it! <3

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk, vooral het armbandje!

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥