Pagina's

zaterdag 28 juli 2012

Tag || Love blogging.

Tumblr_lwq11cgy8m1qaclg3o1_500_large

Allereerst, zoals jullie misschien wel weten zou gisteren de derde interview online komen.
Maar dat is dus niet gebeurd, omdat ik gister erge hoofdpijn had enzo.
En die dag daarvoor had ik ook niet gepost, omdat ik sinds die dag ziek was.
Mijn laatste post was ook over Dealcollector.nl en daar kreeg ik maar 5 reacties.
Volgens mij waren jullie niet echt onder de indruk haha! :p
Maar vandaag voel ik me weer beter, dus ik ga weer bloggen!
De tag zag ik bij Myrthe. (haar blog is super, dus neem even snel een kijkje!)
Zij had het op 17 december 2011 gepost, haha erg lang geleden.
Ik las net een shoplog van haar en zag bij You might also like: ..
deze tag en ik vond hem zooooo leuk!
Dus bij deze, tag love blogging.


Waarom ben jij een beautyblog begonnen? 
Ik hield erg van schrijven en ik schreef ook heel veel. Ik maakte mijn eigen tijdschriften over Beauty, fashion enzo. En op een dag (haha dit lijkt wel een sprookje! :P) vond ik de blog van Serena (beautylab), Teske (teskuh) &Vera (veracamilla). En toen was ik echt van omg dat wil ik ook! (:

Hoe kom je aan de naam van je blog? 
De naam van mijn blog is The Sweetest Dream, het heeft helemaal niks met Beauty en Fashion te maken. Maar ik weet niet ik vond de naam zo Sweet haha. Nee, maar dat was echt wat als eerst ik me opkwam. Ik wou na een paar maanden de naam veranderen maar ik heb heb uiteindelijk niet gedaan.


Hoeveel bezoekers heb je ongeveer? 
Zo'n 80 bezoekers per dag. 't is niet super veel, maar ben er toch wel blij mee.

Wie werken er allemaal mee aan je blog?
Ik zelf. Ik vind het ook eigenlijk ook fijner dat ik alleen blog.

Tumblr_m1yfo3ckh91rpiydto1_500_large

Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt door je blog?
Dit is misschien erg raar, misschien geloof je 't ook niet. Ik was dus aan het shoppen in de stad dus er kwam een meisje naar mij toe en zei jij ben toch Hafsah? Ik zo van ja .. En toen zei ze je hebt een leuke blog enzo. Ik was echt verbaasd omdat ik niet echt veel volgers heb, 235 volgers. En als een meisje je dan gaat herkennen voel je je echt super!
Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artikel?
Dat is best wel verschillend per post, vaak van de 10 tot de 30.

Werk je samen met bedrijven?
Jazeker! Zoals je kan zien lees je veel reviews van webshops op mijn blog. Ik word echt blij als ik een mailtje krijg van webshops om producten te reviewen. &de laatste tijd worden het meer &meer!

Met wat voor een camera maak je foto's voor je artikelen?
Al geloof je het niet, ik maak mijn foto's met mijn mobiel. Ik maak geen filmpjes of iets, dus heb gewoon een goede camera nodig. &ik vind die van mijn mobiel wel goed. (:

Tumblr_m7rsw4oxqe1raq904o1_400_large

Waar haal jij je inspiratie voor een nieuw artikel vandaan?
Van mijn hoofd, weheartit of andere beautyblogs. (mijn hoofd haha :$)

Welke beautybloggers geven jou veel inspiratie?
Ik denk toch wel Veracamilla, haar blog gaat over beauty en fashion.
En haar posts geven mij erg veel inspiration!

Krijg je wel eens negatieve comments?
Nee gelukkig niet. *klopt af* haha.
Nu gaan sommige mensen vast Anoniem negatieve reacties plaatsen! :P (jokejoke!)
Plaats je iedere dag een nieuwe post?
Meestal wel, maar niet altijd. De laatste tijd niet.
Maaaar .. Hafsah is back! =D

Tumblr_m7a14o3fdm1rv3sfko1_500_large

Wat voor soort lay-out heb je? En heb je hem zelf gemaakt?
Ik heb zeker mijn lay-out zelf gemaakt. Gewoon via paint!
Met paint kun je echt mooie headers maken! Try!

Hoe lang doe je ongeveer over een artikel?
30 of 60 minuten, niet langer.

Is je blog je bedrijf? Zo ja, hoe werkt het en wat vind je er van? Zo nee, zou je het willen?
Nops, mijn blog is mijn allergrootste hobby. Ik zou natuurlijk wel willen dat het mijn bedrijf wordt, duh!

Heb je in het echt contact met beautybloggers?
Ja, ik heb alleen echt contact met Sheela.
Sheela heeft ook een blog en we mailen elkaar over van alles!
Jammer genoeg woont zij in Belgie &ik in Nederland! :(
Maar wie weet, ontmoet ik haar wel!

Dat was de tag, hope you like it!
Neem de tag gerust over!

Tumblr_lp1b5nfdem1qblyyto1_500_large

Wat vonden jullie van de tag? x

14 opmerkingen:

  1. Leuke tag, wat gaaf dat je bent herkent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Je doet wel kort over een blogpost...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dat je 'm ook doet! Ik schrok wel even toen ik m'n naam zag, ik was al weer vergeten dat ik 'm had gedaan, haha! :)
    Ik doe zelf wel langer over een artikel, soms wel 3 uur, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag, super dat je bent herkent, ik heb deze tag ook eens gedaan, hij is echt superleuk :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat onwijs leuk dat je werd herkent, heeft zij misschien ook een blog? :)
    Loveee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen dit! En balen dat je ziek was, maar gelukkig kan je nu weer bloggen :). X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag! krijgen we ook iets meer over jou te weten hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag en leuk om te lezen. P.s. Stomme vraag misschien, maar weet je dat je rechtsboven een link hebt staan voor latex kleding?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat een leuke tag!
    ik was dit artikel met zo een doodserieus gezicht aan het lezen en toen zag ik ineens mijn naam, je hebt mijn avond goed gemaakt, haha! Je bent echt een toffe meid, ik hoop dat we elkaar ooit ontmoeten xx

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥