Pagina's

woensdag 25 juli 2012

Let me introduce you | Dealcollector.nl


Let me introduce you .. dealcollector.nl
Kennen jullie dealcollecor al?
Volgens mij niet, want ik kende de site ook niet.
Maar sinds ik de site ken ben ik echt su-per blij.
Dealcollector laat alle deals in jou stad zien!
Dus soort van aanbiedingen bij kappers, hotels en nog veel veel meer!
De kortingen zijn bij sommige deals zelf 73%!
Lees snel verder om meer over dealcollector te lezen.

Als je op de site komt zijn de deals van Amsterdam automatisch ingesteld, dus daarmee bedoel ik dat de deals van Amsterdam allereerst  zichtbaar zijn.
Maar je kan natuurlijk de stad wijzigen, dus je eigen stad kiezen voor de beste deals in JOU stad.

Ik was net even een paar deals aan het bekijken op de site, ik heb ook een collage gemaakt met 3 voorbeelden. Ik heb de deals van de stas Amsterdam uitgezocht omdat dat toch wel onze hoofdstad is!

De 3 deals die ik in de collage heb geplaatst vond ik toch wel 't meeste bij mijn blog passen.
Zoals je kan zien zijn het dus echt goede en goedkope deals.

Nu denk je misschien 199 euro GOEDKOOP voor een laserbehandeling?!?
Jazeker want de kalk- of schimmelnagels laserbehandeling kost in het echt 750 euro.
Say whatttt? Jaja, 750 euro! Dan is 199 euro niks vergeleken met 750 euro.

De cupcakes decoreren workshop kost in het echt 90 euro.
Ik weet het, het is echt super duur.
Maar door dealcollector kost het maar 24 euro!

De wimperextensions kosten in het echt 95 euro!
EN op dealcollector dus 39 euro.


Je hebt nog veel veel &nog eens veel meer deals die je op de site kan bekijken!
Meld je nu ook aan voor de dealcollector nieuwsbrief en ontvang de beste deals per e-mail!

Ik ben heeeeel erg onder de indruk van de site &ik hoop dat jullie dat ook zijn!

Klik hier om naar de site te gaan.

Internet-memes-nyan-with-it1_large

Wat vinden jullie van dealcollector? x

9 opmerkingen:

  1. dat lijkt me super handig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt handig, thank you for sharing! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me erg handig!


    x http://maximesieta.nl
    Ik zou het leuk vinden als je mee doet aan mijn winactie('s) ! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://www.dealcruiser.nl is veel handiger met kaart en duidelijke categorien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier in limburg hebben we parkstad-deals en wowdeals.. das ongeveer hetzelfde en het scheelt je ontzettend veel geld!

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥