Pagina's

maandag 2 juli 2012

Webshop Fogan review.


Goedemorgen schatjes! Vandaag weer eens een review met een webshop genaamd Fogan.
Fogan is een webshop dat make-up verkoopt voor maar 1 euro!
Mascara, lipgloss, nagellak .. alles voor maar 1 euro!
Vandaag ga ik 10 nagellakjes reviewen van de webshop.
4 stripers, 3 crack lakjes en 3 normale lakjes.
Lees snel verder voor de review.

Zo kwam de pakketje dus binnen, het is een brievenbus doos (dus hij kan door de brievenbus), maar .. bij mij had de erg slimme postbode dit zo ver geduwd in mijn brievenbus dat hij vast zat. -.- maar uiteindelijk heb ik hem eruit gekregen.
Ik maakte de doos open &zag 10 erg mooie lakjes:

Linksboven: 3 cracknagellakjes.
Rechtsboven: 4 stripers.
Midden: 3 normale lakjes.

Ik heb ze allemaal getest, de swatches:


Metallic blauw, is een erg mooi blauw crack lakje waarvan de naam heel erg bij het lakjes past. Het kwastje is super, het geeft mooie 'cracks'.
&voor 1euro is dit niks!

Cijfer: 8


De naam van het lakjes zegt het al, Roze.
Een erg mooi felle neon barbie-roze achtig kleurtje dat erg bij de zomer past!
Dit kwastje is ook super, en doet zijn werkje goed!

Cijfer: 8,5



Paars, ook een echt mooie felle kleurtje.
Mijn lievelingskleur is paars &daarom vind ik dit lakje leuker dan de blauwe &de roze cracklakje.
Het kwastje is su-per en zoals je ziet krijg je ook cracks op je nagels.

Cijfer: 9



Nu beginnen we met de 4 stripers.
Ik begon eerst natuurlijk met de witte omdat dat echt mijn ding is!
Ik ben gek op french manicure achtige dingen.
&ohmy, dit kwastje is gewoon echt super goed!
Essence heeft ook stripers, maar die kwastjes zijn niet zo goed.
Maar deze van Fogan' waauw love it!

Cijfer: 10


Het paarse, heeft het hetzelfde verhaal.
Het kwastje maakt super goede streepjes.
Dikke streepjes, dunne streepjes alles kan!
Paars is DE kleur die erg veel voorkomt in nail-art.

Cijfer: 10



Rood, a beautifull colour!
Ik kan niet veel over dit lakje zeggen, het heeft een erg goede kwast die zijn werkje prima doet!

Cijfer: 10


Glitter goud, is ook een erg mooie en bijzondere kleur striper.
De glitters blijven lang zitten, dus dat is een erg goede punt.
Het kwastje is super, net als alle andere stripers! 

Cijfer: 10


OHMYGOD!
Toen ik dit lakje aan het swatchen was op mijn nagels, viel ik bijna flauw!
ME LIKESSSS THIS!
De kleur is gewoon te mooi, onbeschrijfbaar!
De kwastjes van de normale lakjes zijn ook super.
Ik snap echt niet waarom ze 1 euro kosten, zo goed maar toch zo goedkoop!

Cijfer: 10 (DUH!)


Een erg mooi metalic oude'roze achtig kleurtje.
Past bijna wel bij elke outfit!
Lakt erg goed.

Cijfer: 10



Een metalic licht blauw lakje, erg goed beschreven.
De naam beschrijft het lakje al.
Hij is een beetje glitterig, wat ik erg mooi vind aan het lakje.
Past bij een sunny day en een regenachtige dagje haha! (:

Cijfer: 9



&klaar, dat waren ze allemaal!
Vele lakjes heb ik een 10 gegeven, omdat ze het echt waard zijn!
Ik zeg het nogmaals: DE LAKJES KOSTEN MAAR 1 EURO!
&niet alleen de lakjes, maar ook de ..
Mascara's, poeders, foundations, lipgloss, oogschaduws &nog veel meer!

Als je ouders je nog te jong vinden om producten te bestellen, kom dan lekker eventjes lang in Den Haag! Hier in Den Haag heb je de welbekende Haagse Markt waar ze ook Fogan make-up verkopen!
Kom lang &wie weet zie ik jou wel haha!


Tumblr_lv1n8cgnet1qdif3jo1_500_large


Wat vonden jullie van de lakjes &gaan jullie iets bestellen van de webshop? x

21 opmerkingen:

  1. Leuke review! En ik ga zeker een keertje heel veel stripers bestellen ;)

    Liefs,
    Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de rode lak erg mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kleurtjes en mooie swatches!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat goedkoop, lijken me goede lakjes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zitten zeker een paar mooie tussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stripers en dat voor 1 euro, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. " Erg leuk!!
    Maar ik zag een foutje dat je schreef lang is Den Haag maar bedoel je niet langs met een s???? [ MAar erg leuke post!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, erg herkenbaar van die postbode! Gebeued hier ook vaak.. Mooie nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, die rode is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie nagellakjes! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk! En geen geld! Ooeeh, shoppen maar:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie lakjes de crack zijn erg leukk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lakjes:) ik heb ook een reviewpakket van Fogan en ben erg tevreden !
    X leila in wonderland

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥