Pagina's

woensdag 4 juli 2012

update; this is my life.

2 dagen niet gepost, ik stress.
voel me gewoon niet zo lekker, weet niet wat 't is.
ik wil jullie nog zo-veel vertellen.
echt van alles, over ijsjes die ik lekker vind en welke bananensoort mijn favoriet is. 

ik wil super veel dingen in het leven bereiken.
echt super veeel dingen wil ik doen.
ik wil echt dingen ontdekken, met mijn eigen ogen zien.
ik woon in den haag en heb al veel plekjes hier gezien.
veel mensen vinden het erg 'speciaal' dat ik in den haag woon ..
speciaal? den haag?

ik wil bloggers ontmoeten, lijkt me erg gezellig om mijn 'collega's ' te ontmoeten.
collega's haha, klinkt zo serieus.
sommige mensen vinden mij te serieus, en sommige mensen vinden mij te druk.
als ik serieus ben, ben ik ook ECHT serieus.
maar als ik druk ben, ben ik ook ECHT druk. (:

ik hou van mango's, pakistaanse mango's.
pakistan staat bekend door hun welbekende mango's.
ik ben zelf pakistaans, voor de mensen die dat niet wisten.
als je nooit pakistaanse mango's hebt gegeten ..
proef &dan ga je echt vliegen.

uhmm .. wat wil ik nog meer vertellen ..
ik hou van mijn ouders.
ik hou zielsveel van mijn ouders, ze steunen me in elk moment.

&ojaaaaaah!
ik heb vandaag mijn rapport gekregen &guess whaat?!

0 onvoldoendes' weeeeejowwwwww.
haha, ben wel erg blij enzo, ik ga over naar 3havo yeah.

&ojah nog 2 mededelingen, voor de mensen die geïnteresseerd  waren welke ijsjes ik lekker vind &welke bananensoort mijn favoriet is ..

ik hou van waterijs, dus echt raketijsjes enz.
maar ik hou ook van bakijs' hmmmm.

mijn lievelings bananensoort is .. chiquita! (=
haha i love bananas' &nee kben geen aap.

&ja nu ben ik eigenlijk klaar met mijn verhaaltje.
voor de mensen die het gelezen hebben' thankyou haha!
this is my life' love you all guys. x

ps; mijn lievelings chips is, naturel van het merkje Lays. (=

10 opmerkingen:

  1. Haha, grappig verhaal. Ik wil ook graag medeblogsters ontmoeten en ik ben ook serieus (: En ben over naar 4VWO. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk om te lezen! Gefeliciteerd dat je over bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, het komt zo leuk over! Ik wist niet eens dat er veel soorten bananen waren! Weer iets geleerd vandaag, haha! And eeeh, your a ice addicted? Vertel mij eens wat.. Ik heb 't ook en het wordt met de dag erger! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha wat een grappig verhaal zeg! En ja, ik ben ook gek op ijs!! Heeerlijk ;)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thahaha, dit is zo grappig :) leuk geschreven & gefeliciteerd!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha! Leuk geschreven.
    Ik wist niet dat je van Pakistan bent, ik ben ook Pakistaans. Spreek je dan ook Urdu, als ik mag weten? :)
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje! <3
      haha wat leuk' jaa ik spreek ook Urdu hihi! x

      Verwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥