Pagina's

dinsdag 24 juli 2012

Mijn favoriete zomer lakjes.


Jaja meiden, eindelijk kunnen we 't zeggen HET IS ZOMER.
Jaaa ik weet 't, het is al heel lang zomer ..
Maar het weer was nogal herfstachtig. :|
Maaar eindelijk het weer is weer su-per mooi!
Hier in Den Haag is het 24 graden ohyeah!
&morgen is het 26graden, gaat goeeed haha.
Vandaag heb ik een post over mijn favoriete zomerlakjes.
Het zijn nogal veel lakjes, maar dat is omdat ik veel nagellak heb.
&daaruit dan de leuke zomerkleurtjes zoeken is ook best wel veel.
Lees snel verder voor mijn favoriete zomerlakjes!


De toppers:

Van links naar rechts:

♥ Essence nail art special effect topper - 02 circus confetti.
♥ Essence nail art special effect topper - 08 night in vegas.
♥ Fashion colours de luxe (?)

De Essence colour&go lakjes:


Van links naar rechts:

♥ Essence colour&go - 22 What do u think?
♥ Essence colour&go - 36 Enchanted fairy.
♥ Essence colour&go - 51 Mellow yellow.

De Essence LE lakjes:

Van links naar rechts:

♥ Essence Fruity Collection - 05 Mashed berries.
♥ Essence Fruity Collectionn - 04 One kiwi a day.
♥ Essence multi dimension collection - 72 Found my love.

De HEMA lakjes:

Van links naar rechts:

♥ HEMA nailpolish - 07
♥ HEMA nailpolish - 09

Wat overige lakjes:


Van links naar rechts:

♥ Da Vinci - 296
♥ Etos Longlastig nailpolish. (Bij besteding van €15 kreeg je een gratis lakje bij de etos!)
♥ GOSH - 598 Bubble gum.

&dat waren ze!
Ik hoop dat jullie 't een leuke post vonden!


Houden jullie ook zo van de zomer? x

30 opmerkingen:

  1. leuke post !
    ik draag nu donkerblauw op mijn nagels maar dat is niet echt iets zomers !
    ik denk dat ik een zomers lakje ga kopen van essence van de colour & go lijn.
    welke kleur zal ik doen ?
    liefs nadia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er zijn natuurlijk heel veel mooie zomerse lakjes bij de essence!
      koop een mooi pastelkleurje, zelf vind ik roze altijd een hele mooie kleur zomerlakje.<3 xx

      Verwijderen
  2. Leuke lakjes! Ik draag in de zomer meestal ook felle kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa mellow yellow is ook bij mij favoriet, echt een leuk zomerlakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind peachy en mintgroen zo leuk!

    LOVES,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk allemaal ! ik hou van neon kleurtjes in de zomer <3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allemaal super leuke nagellakjes, en echt perfect voor de zomer!!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat zijn hele leuke zomerse lakjes! :o Looooove haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah super leuke lakjes!
    Ik verzamel ook zowat nagelak haha. Ik kan niet zonder, moet altijd wat op mijn nagels hebben.

    xxx
    p.s' Ik ben weer begonnen met bloggen, en zou het leuk vinden als je even een kijkje neemt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes, mijn favoriete zomerkleur is geel! :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die glitterlakjes zijn echt super leuk, helemaal zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kkleuren! Zijn diee lakjes van Essence van de Fruity collection nog steeds te koop of was het een limeted edition?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke lakjes & mooie kleurtjes :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie lakjes! Ik doe zelf heel graag mijn gouden nagellak van essence op. Die is zo leuk! Maar mint kleur vind ik ook geweldig. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke lakjes! mellow yellow heb ik ook, heerlijk zomerkleurtje :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie lakjes! Een aantal ervan heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt fijne favorieten voor de zomer! Heerlijk al die kleurtjes. Ik draag op dit moment Sold Out Forever van Catrice als het goed is, met een glitter laagje van de Limited Edition van Catrice. Echt zomerse combinatie. Dat is op dit moment mijn favoriete, haha! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. loving all the colors!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben echt gek op de special effect toppers van Essence<3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh essence, mijn favoriet! Keer op keer maken ze mij zo blij! Op dit moment ben ik gék op mijn eerste Essie lakje '' Off The Shoulder''

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vinde de colour and go die geele leuk :) maar ze zijn allemaal zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind ze super! lekker vrolijk en opvallend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. die van essence zijn heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥