Pagina's

zondag 29 april 2012

#2 ilovelookbook.

Leather Jacket, High Lo Leopard Dress, Black Pumps

Weer eens een lange tijd niks meer gepost, sorry!
Maar mijn meivakantie is begonnen dus verwacht nu wel gewoon een weekje met leuke posts!
Ik heb namelijk maar 1 weekje vakantie .. :(
Wat ik ga doen? Heeeeel misschien ga ik donderdag met een vriendin naar Duinrel.

ik ga het vandaag hebben over de leuke looks op lookbook.
jullie kennen allemaal vast wel lookbook.
allemaal leuke looks met super mooie kleding &alles!
vandaag ga ik een paar looks met julie delen.


1999114_fashioncoolture_13.02fddsfasdqwbvjf_large

1901825_bun%2520collage_large

1891749_lb_large

1735965_lookbook_01_large

1708634_fashioncoolture%252013.02fddsfasdqwbvjfsdf_large

Top, Secondhand Shorts, Trainers

Secondhand Lace Shirt, Secondhand Shorts

Slash Store Skirt, Da Sein Socks Socks

Shirt, Zara Blazer, Romwe Bag

Soleil? Sweater

Chicwish Blouse, Zara Pants, Nelly Shoes, H&M Sunnies

Mango Dress, Zara Heels

2151605_jajaja

2150658_dsc06873_%e5%89%af%e6%9c%ac1

Zara Coat, New Look Shorts, Zara Blouse

H&M Floppy Hat, Boutique 9 Pink Oxfords

Jeffrey Campbell Beebee, Forever 21 Pink Sweater, Handmade Blossom Crown

Lace Top, Net Shorts, Antique Watch Necklace

Monki Shirt, H&M Snakeskin Clutch, American Apparel Leggings, Primark Jacket

2150837_untitled-2_copy

Dat waren ze dan voor deze keer.
Ik hou er echt van om een kijkje te nmen op lookbook.
Het geeft je veel inspiratie, vind ik ..

Welke outfit is jou favoriet? x

14 opmerkingen:

  1. super leuk !
    ik zou even op mijn blog kijken :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauw hele mooie foto's !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het rode jurkje met die blauw-groene schoenen vind ik echt leuk!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfits! Echt heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige outfits! Ook goed als inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, stuk voor stuk zijn ze echt heel gaaf. Inspiratie! :)
    En gefeliciteerd met het winnen van je Sleek palette ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke plaatjes allemaal! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥