Pagina's

maandag 2 april 2012

H&M outfit-looks.




Ik zag zo'n soort post een paar weken geleden bij een beautyblog.
Ik weet niet meer welke blog dat was, maar ik  kreeg inspiratie van haar post!
Dus ik dacht ik doe ook zo'n post.
Wat deze post dus inhoud ..
Je kent vast wel de winkel H&M, de winkel heeft ook een website waar je de spullen ook kunt bestellen.
Daar hebben ze (op de site) ook een paskamer, waar je dus kunt kijken hoe de jurk staat enz.
Ik heb 4 outfit-looks samengesteld, gewoon omdat ik het leuk vind! (:
Lees snel verder om te kijken welke outfits ik samengesteld heb!

Ja ik weet het, de prijzen zijn wel erg hoog.
Maar ik keek niet naar de prijzen, hihi. ;$

#1 ; ' School/Dagje uit/Feest.

#2 ; ' Feest/Date/Dagje uit.

#3 ; ' Strand/Dagje uit.

# 4 ; ' Strand/Dagje uit/School.
(deze outfit heb ik samengesteld, omdat ik wou laten zien dat je voor weinig geld ook een hele leuke outfit kan samenstellen! (: )


Zo dat was het voor deze keer! (:
Er komt volgende maand misschien weer zo'n post, als jullie het leuk vonden.

Wat vonden jullie van deze post, moet ik het vaker doen?
&welke outfit vinden jullie het mooist? x

18 opmerkingen:

  1. Wat een toffe outfits! Ik vind de laatste outfit toch het leukst, echt iets voor bij lekker weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. H&M verkoopt altijd zulke leuke kleertjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfits! <3
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfits, de jumpsuit is echt geweldig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfits, vind vooral de eerste erg mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥