Pagina's

dinsdag 3 april 2012

Tag: Let’s get VERY personal.

103653228893797843_wlttxdmy_f_large

Ik zag deze tag bij  Teske en ik vond er wel erg leuke vragen tussenzitten, dus bij deze dan ..
De ‘Let’s get VERY personal TAG’.
Enjoy!

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja zeker, laat maar komen.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Uuuuh .. dat is denkik wel erg lang geleden toen ik ruzie kreeg met haters.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ja in Aya's patat.

Aya is mijn bestevriendin, voor degene die het niet wisten.
Ik hou van haar &ik vertouw haar.
&aya je hebt nu zekerweten donkerrode rouge op'hihi.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn mama, love her.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Geen kinderen dan, sowieso. Ik wil maximaal 3 kinderen.

Of 2, geen 4 5 6 7 8 9 10. :)

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Een liedje van One direction - What makes you beautiful.

Me likes.
Tumblr_m19v6nhiy71r0tq2ro1_400_large

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, haha.


Waar denk je op dit moment aan?
Aan dat mijn thee nu koud wordt &dit een super leuke tag is.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik denk van wel, wanneer mijn vrienden mijn nodig hebben ben ik er altijd voor ze.

In goeie of slechte tijden.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Aya.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Mijn knie trilt dan als een gek. 
&dan voel ik me opeens niet goed, een raar gevoel in mijn buik ofso.
Tumblr_lzcut1okho1r1sibno1_500_large

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
In elk persoon zit er denkik wel een leuk plekje. Ik vind mensen leuk maar vaak ook saai.


Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee


Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, mijn zusje deed daarnet dus stoer en stuiterde de bal heel hoog de lucht in &het belandde uiteindelijk recht in haar gezicht &ze ligt nu op de grond door het lachen.

super gek is ze toch, but i love her!

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Niet echt precies met die woorden, maar wel anders.


Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ja, ik denk het wel. Soms heb ej echt wel van die voorschuute dingen die je dan 'perongeluk' doet haha.


Vertel jij je ouders alles?
Nee, eigenlijk weet ik dat niet. Ik vertel vele dingen wel maar sommige ook weer niet.

positieve dingen vertel ik bijvoorbeeld altijd maar negatieve nooit, dan kwets ik ze denkik.
Tumblr_m1v7rywiny1rpl5ydo1_500_large
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ja, ben daar super makkelijk in. Ik kan niet tegen roken. Echt niet.


Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Misschien, denkik ik weet niet. Ik denk van niet.

Als iemand dat doet komen jullie het zeker te weten'hihi!
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Haha, ik vind vele zangers en acteurs leuk.

Ik denk dat het Zac Efron was, i loved him a lot. (nu niet neer, ieuwl!)

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik hou ervan om terug te denken aan leuke dingen en minder leuke dingen, herinneringen.

Ik denk niet veel over het slechte verleden, want dat is dan je verleden. (:

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
8 uurtjes gemiddeld, soms ook 7.


Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ja best wel, bij mij kan je alles kwijt. Ookal ben je boos.

Scheld dan lekker uit, haal alles dr uit.
Dat voelt wat beter.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Zeker niet.

Tumblr_ltbqijmmvl1qckesvo1_500_large_large
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Coca Cola hmmmmm.

Welk soort bed heb jij?
Een bed, met een trap, bureau, 3 laatjes &5 kasten.

&dat hoort allemaal bij elkaar ja.
Doe je mond nu maar dicht, als je zit te kwijlen. hahaha.
Hou je van de regen of haat je het?
Ik vind de regen vreselijk, het is koud en niet gezellig.

I LOVE THE SUN!
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja, maar ik kreeg er geen spijt van.
Tumblr_m1uj59gizg1r2ezdco1_500_large
Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Een optimist, sowieso.

Ik ben niet iemand van het negatieve.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Zo da's lang geleden! Volgens mij met mijn vriendin en haar moeder.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Don't be afraid of the dark, met mijn zus.

Geen aanrader, helemaal niet eng.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, maar uiteindelijk kwam alles weer goed.

Letterlijk na 10 minuten, ofniet Aya? :$

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, ik zou eerder bij iemand anders gaan logeren ofso.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ik heb nog nooit een relatie gehad, ook nooit verliefd geweest.

Happy single & i like it.
D26680_large

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Geen van beide, weekendje shoppen klinkt beter vind je niet?


Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nog nooit verliefd geweest, alleen FANliefd haha.


Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Gelukkig nooit.


Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Niet echt denkik, of wel.

Ik weet niet, ik ben iemand die zijn huid goed verzorgd enzo maar niet iemand die als een barbie buiten loopt. Niet gemeen bedoeld voor de mensen die veel make-up dragen, maar ik hou niet zo veel van opvallende make-up. Only op feestjes.

Ben jij snel jaloers?
Haha, ik denk van niet.

Maar als ik het aan mijn zus of mijn moeder vraag is het antwoord 100% JA hihi! :$

Tumblr_m1p0tulnde1qghgizo1_500_large

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Vorige week, van de H&M.


Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, Aya.

Ik wil haar irriteren.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Weet dat echt niet, heeeel lang geleden!


Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Ik heb geen ex.


Wat doe je morgen?
Morgen begin ik pas 10:15 met school tot .. 14:30 &dan ga ik ijsje halen en dan begin ik met leren voor ak.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, absoluut niet.


Tumblr_m1tytbeujg1qlu9ylo1_500_large

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ik zie haar nu voor me, haha. (mijn mammie)


Heeft je ex je ooit bedrogen?
Ik heb geen ex voor de 2e x.


Houd je van suikerspinnen?
Bleh, gadver.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Aya.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
8,5.


Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Jep, mijn papa.

Tumblr_lmbr585k3e1qka164o1_500_large_large
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Proberen om te slapen geloof ik.


Wat is je stemming op dit moment?
Gestresst, ik moet beginnen met leren! :O


Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn mama.


Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja.


Met wie was je gisteravond?
With family enzooo.


Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Ja, met mijn zus.

Dat gebeurd dus altijd. -.-

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Dat maakt helemaal niks uit, toch? ;$


Heb je plannen voor dit weekend?
Ik ga shoppen met mijn mama &mijn weekend begint al donderdag &dan komt Aya!


1_192816319_large

Dat was de tag.
Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden, neem hem gerust over. x
ps'

Zondag; winactie!
Morgen even geen post, drukdrukdruk.
vrijdag wel weer, sorryy! :( x

7 opmerkingen:

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥