Pagina's

zondag 15 april 2012

Webshop; The Color Palette.

The Color Palette

The color palette, een super leuke webshop met ook super leuke producten.
&ook nog eens voor een laag prijsje!
The color palette is een webshop waar ze o.a. veel nagellakjes verkopen in verschillende merken!
China glaza, Essie, Zoya ze zijn er allemaal!
Vandaag ga ik heb hebben over een 3 lakjes van de webshop, de naam van de welbekende lakjes is : China glaza!
Lees snel verder om meer te komen weten over deze geweldige lakjes!


De China glaze lakjes zijn helemaal niet zo door bij the color palette.
dit zijn mijn 3 favoriete lakjes van het merk China glaze.
(JE KAN DE LAKJES BIJ DE WEBSHOP BESTELLEN!)

1. China Glaze - Eye Candy - Blonde Bombshell.

China Glaze - Eye Candy - Blonde Bombshell

dichtbij .. ;



2 swatches:





2. China Glaze - Immaterial Gurl - Second Hand Silk.

2 swatches:

China Glaze - Immaterial Gurl - Second Hand Silk



3. China Glaze - Up & Away - Heli-Yum.

China Glaze - Up & Away - Heli-Yum

dichtbij .. ;



2 swatches:





De prijs van de 3 lakjes .. ;

1. China Glaze - Eye Candy - Blonde Bombshell : € 5,95.
2. China Glaze - Immaterial Gurl - Second Hand Silk : € 5,45.
3. China Glaze - Up & Away - Heli-Yum : € 5,45.

Zelf vind ik The Color palette een hele goeie webshop!
Ik zou zeker eens een kijkje nemen op de webshop.

klik hier om naar de webshop te gaan.

volg de webshop ook even via GFC:
http://www.thecolorpaletteblog.blogspot.com/


Wat vind jij van deze webshop? x



17 opmerkingen:

  1. wat een mooie lakjes, ik kende de webshop niet! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Mooie kleurtjes.
    Misschien kunnen we elkaar volgen?

    XX
    http://hazydestination.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel!
    Jep, ik volg je ook!

    oeeh leuke webshop! Ik ben heeelemaal verslaafd aan nagellak haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga eens kijken! Dat eerste gouden nagellakje vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke site, thanks! Zou je elkaars blog willen volgen misschien? :-)

    www.kimgodschalk.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt hele mooie lakjes! Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥