Pagina's

woensdag 25 april 2012

Recept; peanutbutter jelly cookies.



It's peanutbutter jelly time.
Jaja, dit heerlijke recept zag ik op de blog van Serena van Beautylab.
Dus voordat ik ga beginnen, de foto's heb ik van de blog van Serena.
IK HEB ZE DUS NIET ZELF GEMAAKT.
Lees snel verder om te weten hoe je deze geweldige cookiezzz maakt! (:
psst; er zit ook een filmpje tussen!



Ik weet dat het voor sommige van jullie erg moeilijk is om te koekjes te bakken.
Maar bij deze koekjes hoef je niet eens te bakken!
De koekjes zijn binnen 10 minuten al klaar!

Voor 15 koekjes heb je ongeveer nodig;
- 4 eetlepels pindakaas
- 2 eetlepels boter
- 4 eetlepels bruine suiker
- 1 eetlepel witte suiker
- 12 eetlepels bloem
- 4 eetlepels poedersuiker
- kaneel, vanilleextract en zout naar smaak
- jam (of chocoladepasta)




Verder kun je ze het beste in de koelkast bewaren, in een afgesloten bakje.
&als je geen jam thuis hebt liggen of je lust jam niet ..
dan kan je ook chocoladepasta in plaats van de jam gebruiken.
Dat is ook heerlijk!

Eet smakelijk!


Wat vinden jullie van dit recept? x

14 opmerkingen:

  1. Oohhh dat lijkt me zoooo lekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! ben wel benieuwd hoe ze smaken, pindakaas en jam is niet mijn favo combi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jam en pindakaas? haha dit sla ik over! (':

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi, gisteren keek ik toevallig dat filmpje van Serena! Ik ga ze zaterdag voor mijn moeders verjaardag maken♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jammie! Ga ik zeker onthouden!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt heerlijk uit! Ga ik zeker eens proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥