Pagina's

zaterdag 14 april 2012

Review boek; Style by Lauren Conrad.

1104916-7-1332003313297_large
Sorry dat ik een paar dagen niet had gepost.
Dit is een drukke periode voor mij met veel toetsen &al!
Ik krijg volgende week al mijn rapport, 3e al!
En aan het einde van het jaar krijg ik de laatste rapport, de 4e.
&dan ga ik naar 3havo, jeeej.

maar nu weer terug naar de review.
Zoals je kan lezen ga ik het bekende beautyboek Style van Lauren Conrad reviewen!
Ik hem 'm, yess! (:
&ojaah, sorry voor de (niet zo mooie) foto's.
Mijn camera is namelijk stuk &mn mobiel wou niet meewerken.
Dus de foto's zijn niet zo scherp, sorry! :(
Lees snel verder voor de review!


Een boek begint met een Inhoud. (duhhhh) :P)
Er zijn 11 hoofdstukken, niet vol met tekst ..
NEE maar gewoon ook lekker veel foto's. (met kleur!)

In het kort, dit boek gaat over Mode, Beauty, Lifestyle.
Dat zijn ook echt de 3 important onderwerpen van het boek.
Ik heb geen foto gemaakt van elke pagina, maar gewoon van vrolijke pagina's.
Want anders zou ik wel weken bezig zijn, haha! :P


Inleiding ..
Links, mooie foto'lauren je bent echt een schoonheid.
(wist ze waarschijnlijk al, haha! )


Het boek gaat deels over de kleding van Lauren.
Zoals je boven op het plaatje kan zien, heeft ze gewoon een super mooie kledingstijl.
Van een classy look tot een hele simpele, toch blijft het prachtig!


Dit vond ik toch wel een erg leuke foto, hihi!
Zelfs dit staat Lauren mooi!


In dit hoofdstuk vertelde ze over hoe je het beste je kledingkast kan gaan sorteren.
Haar tip was, kleding die je niet draagt maar nog wel te dragen is kan je in containers gooien voor goede doelen. (doe ik ook!)

En kleding die versleten is, moet echt wel gewoon de prullenbak in.


Lauren schrijft ook veel over haar haar, haar favorite kapsels.
Dit was 1 van mijn favo's.


Goede rode lippen, die heeft Lauren wel haha!
Mij staan rode lippen niet 'prachtig' maar gewoon oke.

Maar bij Lauren staat gewoon alles, loveee! <3


'Perfecte' make-up minder dan 5 minuten .. true?
I think so, als ik ook make-up doe let ik vaak op de tijd.
Vaak is het 2 minuten, of 3.
Maar ik ben niet iemand die met heel veel make-up de door uit gaat, ik ga vaak ook zonder make-up de deur uit. Omdat het gewoon kan, haha!

Waarom deze foto?
Omdat dit echt een prachtige foto is!
Haar ogen, lippen &everything is soo beautifull! <3

&als laatst, een berichtje van Lauren, voor al haar lezeressen van het boek Style!
I really enjoyed it, Style is nu 1 van mijn favoriete boeken.
Ik raad je dit boek zeker aan, waar je hem kan kopen?

klik hier om bij de bruna te kopen voor maar 14,95!
klik hier om bij bol.com te kopen voor maar 17,95!
klik hier om nij kluitman te kopen ook maar voor 14,95!

Zelf zou ik hem van de Bruna kopen, veel goedkoper dan bol.com!
Nogmaals; Style is zeker een aanrader!



Hebben jullie het boek Style, zoja wat vind je ervan?
zoniet, wat vond je van deze review? x

31 opmerkingen:

  1. Heerlijk om lekker door te bladeren en inspiratie op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk om te zien zo! :) X

    PS: join my giveaway! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt me echt een geweldig boek, ik ga hem ook nog aanschaffen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love her, she's so cute!!! xoxo

    www.rockandfrock.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga hem ook nog kopen, maar ik denk dat ik de engelse versie ga bestellen bij bol.com. Die is goedkoper en ik vind Engels gewoon fijn. Er zijn trouwens twee versies bij bol.com. Eentje is goedkoper, maar wat dan het verschil is, daar heb ik geen idee van.
    Ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij ben je best wel een Lauren Conrad fan :) , ik volg je trouwens ;p.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey,
    Ik volg jou, volg jij mij?
    Leuk boek!
    Mooie foto's.

    Liefs Stefanie.
    http://colorfullbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede review, ik wil hem zo graag!

    xoxo Sootjeelina <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een superleuk boek, ik ben echt benieuwd geworden nu hoor haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe is echt heel leuk!
    Je blog is trouwens echt super. :)

    Xxx Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me een leuk boek!
    Ik volg je natuurlijk terug!
    Liefs, Charlotte
    www.OrganisedBeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk boek, mooie inspiratie foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb het boek niet, maar hij lijkt me wel leuk!

    Leuk blog heb je trouwens, ik volg je nu ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat boek lijkt me echt heel erg leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb het boek helaas niet maar de review vind ik erg goed. Ben benieuwd naar het boek, misschien kan ik hem een keer bij de bieb halen ofzo? :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja inderdaad, je kan hem ook gewoon in de bieb lenen! (: xliefs.

      Verwijderen
  16. Lijkt me echt zo'n leuk boek!

    xx Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil hem al zó lang! ik ga hem echt nog kopen! Dankje voor je lieve reactie! Wat heb jij allemaal gekocht bij de actie 1+1 gratis? 15 producten:O welke?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geendank, ja ongeveer 15 producten.(:
      ik ga er een aparte post over maken!
      ik ga ze dan niet alle 15 laten zien, want een paar heb ik voor de verjaardag van mijn vriendin gekocht. (&zij leest vaak mijn blog.) xliefs.

      Verwijderen
  18. Ik heb het boek ook en ben er erg blij mee!

    Bedankt voor je reactie, en ja ik vind het goed hoor om elkaar te volgen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke blog! ik heb dit boek van LC ook; geweldige stijl en tips heeft ze!
    bedankt voor je lieve reactie! ik volg je, jij mij ook?

    xx

    www.blondedutchpie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het boek is echt een aanrader! Ze geeft echt geweldige tips. :)

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb deze ook, echt superleuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aaah dat lijkt me zo'n leuk boek! 't Staat al heel lang op mijn verlanglijstje haha. Moet hem binnenkort maar eens gaan kopen :) X Annemarie

    p.s. Ik heb een give away! Zin om ook even te komen kijken? :) http://jemappelleannemarie.blogspot.com/2012/04/hey-lovely-readers-i-thought-it-was.html

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥