Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Tag; Nagellak.

Tumblr_m2s3rlp8gn1rrmn4ao1_500_large

Het is weer tijd voor een tag!
&dit keer een tag die over mijn grote liefde gaat ..

namelijk; Nagellak.
Zoals jullie al weten, ben ik een echte nagellak'verslaafde.
Ik hou er gewoon van, omdat .. het gewoon leuk is.
Ik wordt er blij van &dat is leuk.
Oke, nu terugnaar de tag haha! (:
De tag bestaat uit 12 vragen dus .. here we go!

Picc-6wq97m83n-261592-484-323_large

Uit hoeveel lakjes bestaat jou stash?Wacht even ik ga ze even tellen, 1 moment haha!
*5 minuten later* iets rond de 100, ik wou niet meer doortellen haha!
Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Essence. -denkik-

Wat is de meest voorkomende kleur?
Roze, sowieso.

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ja, een basecoat. :3
Shame on me, haha! Maar ik heb zo'n lakje denkik niet nodig.
Maar voorderest heb ik alle kleuren. (:

Tumblr_lquf8zqjpe1qfkg32o1_500_large

Welke nagellak draag je het meest (kleur/merk/naam)?Uhmm .. ik denk toch de tippainter van Essence &de topcoat van Essence. (samen)
Omdat ik best wel vaak een wit streepje op de top van mijn nagels lak, in het kort: french manicure. Omdat dat bij elke outft past en het is ook erg mooi.
Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weg gegooit?
Ik heb een hele lelijke donkergroen (olijfachtig) lakje die ik super lelijk vind maar ik kan hem gewoon niet weggooien, om 2 redenen:

- ik heb hem van mijn oma gekregen &dat is bijzonder voor mij, jeweetzeeelluf. ;p
- ik gooi geen nagellakjes weg, als ik dat zou doen zou ik hartpyn krijgen.

Gebruik je een basecoat?
Zoals ik al zei; NEE. (:

Gebruik je een Topcoat?
Yes sure! Zonder Topcoat vind ik mijn nagels er niet mooi uit zien.

325285-10-1334856080682_large

Werk je liever met stempels of uit de losse hand met nailart?Ik werk graag met mijn dottingtool &mijn nail-stripers.

Hou je van shimmers/glitters of liever een creme finish?Beide zijn wel mooi, ik kan niet echt kiezen ..

Voel je je kaal zonder nagellak ?
Haha sowieso!

Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
5 lakjes van het merk Essence.

Tumblr_m2ipznbthm1qe49wpo1_500_large


Dat was 'm dan, ik vond het erg leuk om deze tag te doen.
Je mag hem zeker overnemen, wil je dat misschien in de reacties plaatsen als je hem gaat overnemen? Ik vind het erg leuk om jullie antwoorden ook te zien.

Nu ga ik verder leren, heb nog veel te doen.
Nog even &dan is het meivakantie JEEEJJ! (:

Hebben jullie een grote nagellakstash? x


Tumblr_m2y0degvfg1ruxtvjo1_500_large

18 opmerkingen:

  1. die clutch op de eerste foto is zo mooi he! van alexander mc queen toch? Best diy'able. dat ga ik eens proberen (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tag !
    ik heb er nu onegveer 80
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk om te lezen! Je hebt een beste collectie! Zou je echt wel een basecoat aanraden voor bescherming van je nagel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leukk! Ik neem hem alleen niet over (sorry!) Want ik irriteer me altijd groen en geel aan zelf een tag maken(alles gaat mis en dan is alles weg en doe ik er nooit meer iets aan;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke tag!
    zelf hou ik ook erg van nagellak
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke tag! Iedereen zegt bij ons ook altijd dat basecoat veel beter is, maar ik gebruik dat ook nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, ik voel me een beetje arm met mn 15 nagellakjes... Ik hou wel van nagellak hoor (:
    Leuke tag! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag !!
    De sieraden zijn vandaag aangekomen en er komt nog een leuk artikel over:)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Ik heb nu ongeveer 70 lakjes :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor je reactie!
    Oeeh leuk! Shopse ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn hemel, wat heb jij veel nagellak! Ik kom welgeteld op 10/11/12 uit ofzo.

    Trouwens, ik houd een give away op mijn blog, je kunt nog steeds meedoen. Als je al meedoet: wat leuk! Als je nog niet meedoet: breng daar verandering in ;) » http://letsdothepenguin.blogspot.com/2012/04/bron-het-is-de-bedoeling-dat-je-ooit.html#comment-form ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Je hebt er echt veel:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke tag en hele mooie foto's gebruikt :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk !!!!!
    ik heb vandaag nog 2 nagellakjes gekocht!!
    -xxx- nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke tag!
    ik neem hem denk ik over:)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke tag, ik ben ook nagellakfan dus ik neem 'm zeker over! Ik heb nu ongeveer 120 nagellakjes en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen er eentje weg te doen, ookal heb ik er wel 10 die of te oud zijn of lelijk zijn of het gewoon niet goed doen! Ik heb dus hetzelfde probleem als jij!
    xx Anna

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥