Pagina's

zaterdag 21 april 2012

UITSLAG GIVE-AWAY.


Jaja, de uitslag van de winactie.
Jullie hadden best wel lang de tijd om kans te maken op deze 3 geweldige sieraden.
Er deden maar liefst 13 meiden mee, veel meer dan mijn vorige give-away haha!
Ik heb het zo eerlijk mogelijk gehouden, want ik heb de winnares via de welbekende fruitmachine uitgekozen.
Het was erg moeilijk maar ja ..
De winnares van de 3 geweldige sieraden is geworden ..

Haha Melanie, volgens mij ben je nu wel erg blij! (:
Ik ben ook erg blij voor je dat je hebt gewonnen meid!

Wil je je adres even mailen naar mijn email: haffx@live.nl
Als de winnares niet binnen 1 week reageert, wordt er een nieuwe winnares gekozen.

Voor de meiden die niet gewonnen hebben, niet getreurd!
Binnenkort komt er weer een winactie online, die te maken heeft met make-up!

So stay tuned! xloves.

Tumblr_lymlumack51r5dgp2o1_500_large



16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!

    Liefs, Mariette
    PS. Thanks voor je reactie, de winnares is al bekend gemaakt: http://www.fashionbymariette.blogspot.com/2012/04/uitslag-winactie-met-het.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een toffe manier om een winnaar te trekken ! toffer dan met nummerkes ! Proficiat melanie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaah super vet echt super leuk dat ik win !!
    Ik ben nu echt super blij :)
    ik ga je gelijk mailen xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met de make-up actie doe ik zeker mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Melanie! liefs!
    ps. Hafsah, ik volg je, volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥