Pagina's

zondag 22 april 2012

Tuttebelshop review.


Vandaag ga ik een paar lakjes van de webshop Tuttebelshop reviewen.
Tuttebelshop is een super leuke webshop die opgericht is door Jolanda en Anne-Marie.
Ik was erg benieuwd naar de lakjes en mocht ze daarom ook reviewen.
Lees snel verder voor de hele review.



Zo was het bij mij aangekomen, in een stevige envelop.
Alles was best wel goed verpakt:

 


Zoals je kan zien zie je ook dat er extra dingen ertussen zitten, zoals de tenensprijder en de super schattige nagelvijl.
Nogmaals; de nagellakjes waren erg goed verpakt, dus zeker een pluspunt!


Dit zijn de lakjes die ik ga reviewen, 2 Da Vinci lakjes, 1 Safari lakje en 1 geurnagellak.
Zoals jullie kunnen zien zien jullie rechtsboven ook een dottingtool, die ga ik ook reviewen.

De volgende producten kreeg ik extra:

 
Superlief, 2 tenensprijders, een nagelvijl en een Da Vinci lakje!


Ik begin eerst met een Da Vinci nagellak met de naam Violet nr. 296.
Het is een erg mooie pastel kleurtje, die erg goed past bij de lente en de zomer!
De kwastje is ook 'erg' fijn en lakt dus ook prima.
Je moet je nagels wel met 2 lagen lakken, maar dat is geen probleem!

 


Als ik dit lakje een cijfer zou moeten geven zou het een 10 zijn.

Omdat er geen 1 minpuntje in dit lakje zit, hij lakt prima en heeft ook een erg mooie kleur.



We gaan gelijk door met de 2e Da Vinci lakje genaamd Trendy blauw in nr. 400.
Dit is een erg mooie matte blauwe kleur.
Dit past ook erg bij de zomer of lente.
De kwastje is ook erg fijn maar het is een lakje die je met 3 lagen moet lakken.
Ik heb mijn nagels alleen maar met 2 lagen gelakt, daardoor zijn mijn nagels niet zo goed bedekt.


Als ik dit lakje een cijfer zou moeten geven zou het een 9 zijn.

Omdat er alleen maar 1 minpuntje zit, dat het niet in 2 lagen mijn nagels bedekt.
Maar voorderest is alles prima!


 


De 3e lakje is een lakje van het welbekende budgetmerk Safari.
De lakje heet Knal roze nr. 156.
Het is een hele mooie knalroze matte kleurtje.
Het kwastje is erg fijn en de nagellak lakt in 1 laag!


Als ik dit lakje een cijfer zou moeten geven zou het een 10 zijn.

Omdat het een super fijn lakje is met een erg mooie kleur!
&daar hou ik van haha!

De Safari nagellak kost € 1.49.




Als laatste nog een geurnagellakje genaamd Lief roze in nr. 5.
Een geurnagellak, daar had ik nog nooit van gehoord.
Dus ik was ook zeker benieuwd!
Toen ik mijn nagels begon te lakken rook ik aan de nagellak maar ik rook alleen maar een 'standaard nagellakgeurtje'. Ik was wel erg teleurgesteld.
Maar het kwastje is erg fijn, het is een 2-lagen lakje maar dat is geen probleem.
Ik heb mijn nagels alleen maar met 1 laagje gelakt, domdomdom!
De lakje heeft ook een mooie kleur en daarom vond ik het ook niet erg dat het niet een bepaalde geur heeft.


 


Als ik dit lakje een cijfer zou moeten geven zou het een 8,5 zijn.

Echt een goede reden heb ik er niet voor, maar hij doet niet wat hij hoort te doen.
Dus daarmee bedoel ik de geur, hij heeft geen 'speciale' geur.



&dan als laatst de gele dottingtool.
Dit zegt 'Tuttebelshop' over de dottingtool:

' Met deze Dotting Tool Pen kun je leuke versieringen zoals stipjes, bloemetjes e.d. op je nagels aanbrengen. Ook kun je met deze pen gemakkelijk kleine nailart figuurtjes oppakken. (bolletje van de pen iets nat maken)
Deze Dotting Tool Pen is aan 2 kanten te gebruiken.'

Hij werk ook erg prima, hij is erg handig om vast te houden.
De linkerkant is een smallere kant en de rechter een wat dikkere kant.

Ik heb hem getest &hij doet zijn werkje prima!





Met groot bedoel ik de dikkere kant &met klein bedoel ik de smallere kant.

Als ik deze dottingtool een cijfer zou moeten geven zou het een 10 zijn.

Omdat hij goed zijn werkje doet &hij is ook 'erg' handig!

De dottingtool kost € 1.95.




De producten die ik een 10 of een 9 heb gegeven zijn zeker aanraders!
Ik zou zeker even een kijkje nemen bij de webshop, de producten daar zijn erg fijn!
Nogmaals; neem zeker even een kijkje!

Als ik de webshop een cijfer zou moeten geven zou het een 9,5 zijn!

Nog een fijne weekend! xloves.




26 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je dat mocht reviewen (:
    wat een mooie lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, het licht roze lakje! Leuke dingetjes verder! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Zo mooi! Ik zou ook willen dat ik iets van Tuttebelshop zou mogen reviewen, haha, ik ben jaloers!

    Als je bij de hema wil werken, moet je volgens mij 14 zijn? Ik weet het niet zeker, maar een meisje uit mijn klas is 14 en die werkt er ook, dus ik dacht; ik kan het in ieder geval proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog heb je! Ik volg je hoor!
    xxxxx Natalia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supper leuke blog !
    Kijk ook even op mijn website :

    http://lifestyleandmode.wordpress.com/
    Of
    http://modefashionbeautylifestyl.blogspot.com/

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke revieuw en wat heb je mooie lange nagels.
    Liefs Stefanie.
    http://colorfullbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. handige review!
    mooie lakjes ook & mooie swatches
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik hoor heel veel goeie verhalen hier over!
    Ik ga denk ook maar een kijkje nemen!
    XoXo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik heb binnenkort ook een review hiervan online staan. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks a lot for the comment!!! I'm already following you on GFC since a long time ( name valeria ), hope you'll follow back...xoxo

    www.rockandfrock.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk zeg, ook lief van die extra spulletjes! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog niks besteld daar maar kende de webshop wel. De DaVinci lijkt qua uiterlijk wel op de safari lakken! mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lakjes! Wauwie, wat heb je lange nagels! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie lakjes erg mooie kleurtjes :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik mocht laatst ook wat lakjes reviewen van tuttebelshop! leuke blog heb je ! I Follow You @ bloglovin' Volg je terug ?
    x Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zulke leuke dingetjes allemaal! De roze lak is mijncfavoriet :)
    Ik heb net trouwens ook twee DaVinci lakjes gereviewed :)
    Ik vind je blog heel leuk, ik ga je volgen!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥