Pagina's

donderdag 19 april 2012

Review Catrice Sand Fransisco nagellak.

De Catrice Sand Fransisco lakje in nummertje 450, misschien kende je hem al.
Ik liet het al in deze shoplog zien.
Het lakje kan je nu niet meer halen, hij is al uit het assortiment.
Hij kostte in het echt 2,50 maar ik heb 'm voor 1euro! (:
Lees snel verder voor de review!

Het is een een erg mooi goodkleurig lakje, die uit 2 lagen bestaat!
Ik heb hem met 2 lagen gelakt, maar ben vergeten om er een foto-tje van te maken, sorry!
Hij droogt vrij snel en heeft natuurlijk een fijn kwastje wat je van het merk Catrice wel gewend bent.
Ik vond het er zo wel saai uit zien &toen had ik hem een beetje vrolijker gemaakt .. :

Niet iets super bijzonders ofzo, maar dit vond ik wel veel leuker dan het vorige resultaat!

Als ik de lakje een cijfer zou mogen geven zou het een 8 zijn!

Waarom?
Omdat het een fijn lakje is met een prettige kwast en een super leuk kleurtje heeft! (:


Wat vinden jullie van dit lakje &hebben jullie dit lakje thuis?
ps; binnenkort review 3 lakjes! x

14 opmerkingen:

  1. wat een mooi kleurtje, geweldig! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kleurtje is echt mooi, de stipjes op de laatste foto maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kleurtje! Leuk met die stipjes. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke nailart! Vind de kleur persoonlijk niet heel erg mooi, maar staat je goed (maakt je handen bruin!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die haarborstel van de Wibra is erg fijn. Je hebt hem ook nog in een bolle borstel zeg maar. Ze bevallen me goed ;)

    **

    Leuke review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kleurtje is dit! (; xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah die is leuk!
    Die heb ik nog niet,
    ik ben wel echt een groot fan van Catrice lakjes trouwens (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb dit kleurtje ook en zit nu op mijn teennagels. Blijft lang mooi!

    Liefs Stefanie.
    http://colorfullbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk lakje!
    ik follow je nu. follow back?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwie deze is ook mooi!
    ik heb de zalmroze (a)
    liefs'x

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥