Pagina's

zondag 1 april 2012

gewonnen give-away review.


Ongeveer een paar weken geleden had ik een super leuke give-away gewonnen op de blog van Sharina - That's life.
Ik had totaal niet verwacht dat IK zou winnen, want de kans is vaak erg klein dat ik win hihi!
Lees snel verder om te weten wat ik gewonnen heb!


De spullen zaten in dit envelop.
*kuch* Onder mijn naam stond mijn adres, maar dat hou ik liever prive. *kuch*

Dit had ik niet gewonnen, dus ik was wel verbaasd.
Lieve Sharina had gewoon een pakket extra gemaakt.
Er zit een sample in van een body butter van de body shop, me like!
Er zat nog een briefje in met als tekst:

ik ben goed.
precies zoals ik ben. <3

&er zat ook nog een leuke kaart:










Dit alles had ik eigenlijk niet gewonnen, wat ik heb gewonnen was zo verpakt:










Super moooooi!
&wat er in zit ..










Een pasjeshouder, je kan je pasjes in zetten.
Ik heb super veel pasjes, dus super handig!









&hier zat ook iets extra's in ...

super schattige beertjes oorbellen!
ik was echt super blij toen ik de oorbellen zag.
supeeer cute!









&dan echt 'letterlyk' als laatst ..
2 flyers van de webshop vivi-clothes.









Ik vond het super leuk dat ik zo'n leuke give-away heb gewonnen!
Nogmaals supersupersuper erg bedankt Sharina!

Als je Sharina nog niet volgt, volg haar!
Want ze heeft echt een fantastische blog!

Wat vonden jullie van de gewonnen spulletjes? x

13 opmerkingen:

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥