Pagina's

woensdag 4 april 2012

Must have nail polish spring 2012.

Tumblr_m1ecrifpxz1r3kihgo1_500_large
Vandaag zou er geen post kome, maarja ik wou toch wel iets posten.
je kan al aan de titel lezen over wat ik het ga hebben ..
over de must have nagellak in de lente.
zelf heb ik ze niet allemaal, maar ik wou het gewoon eventjes met jullie delen.

Tumblr_m1ed9dquqh1qd4h9ko1_500_large

De pastel kleurtjes zijn helemaal in dit jaar!
De mooie lichte kleurtjes, me likesss! <3

De O.P.I. lakjes zijn een goed voorbeeld.
7040055895_df94a19f89_z_large

Natuurlijk heeft dior weer mooie lakjes deze lente.
Ik heb niet echt een foto gevonden met alle lakjes.
Zelf heb ik geen lakjes van deze collectie.

Mcqueeny.tumblr-1_large
Waauw of waauw?!
Ik wist helemaal niet dat D&G ook lakjes heeft en nogwel zulke mooie lakjes.
Ik wil ze hebbeeeen, ga ze zeker eventjes opzoeken op Google.
Tumblr_m0skk00yn41qd1zaho1_500_large

Ik ken dit merk niet maar de lakjes zijn wel erg mooi.
Passen super erg bij the spring, hihi!

Tumblr_m0urziwj9p1qirvpso1_500_large

Chanel heeft ook 'als altyd' weer super mooie lakjes.
De gele vind ik super, zelf heb ik een lichte gele van Essence.
Maar de groene van chanel is zooomooi, ik wil hebben NU. :$



Essie lakjes, wie kent ze nou niet?!
Misschien zagen jullie de lakjes al eerder bij andere beautyblogs. (o.a. bij veracamilla)
Ze zijn al een tijdje verkrijgbaar bij de Etos denkik.
Ga zeker een kijkje nemen! (:


Butter lomdon, heb zelf ook geen 1 lakje van dit merk.
Maar volgens mij is het een super merk!
De kleuren zijn ook prachtig!

Tumblr_lykx5w6qie1r9jmsjo1_500_large

MAC heeft er ook weer 2 super mooie lakjes bij, looove!


Fruity en lekker lenterig.
Ja ik weet het, dat woord bestaat niet. -.-

De budgetmerk Essence, lekker goedkoop en goeie kwaliteit!
I <3 ESSENCE. -ja ik meen het.- (:




Mijn 2e favorite budgetmerk; Catrice.
I just loove catrice lakjes.
Ze zijn lekker groot en ook nog eens voordelig.
Deze kleuren zijn ook net als elke collectie super.



&dan als laatst het merkje Zoya.
eigenlyk vind ik alleen maar 1 kleurtje mooi van deze collectie &dat is de groene kleur.
de andere zijn wel mooi, maar niet echt bijzonder.
maar dat is weer mijn mening. (:


Morgen krijgen jullie heeel misschien nog een post.
Sorry, maar heb het super druk morgen.
Mijn vriendin komt lekker even langs om nageltjes te lakken etc.
Want mijn nagels hebben wel een beetje verzorging nodig! (:
Wat is jou favorite must have nail polish van de lente 2012? x
Tumblr_le9fcawpdy1qzi6ato1_400_large

22 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik houd zo erg van die pastelkleurtjes op mn nagels <3
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind pastel kleurtjes heel erg lief en schattig staan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kleurtjes allemaal! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, wat een mooie kleurtjes allemaal :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind pastelkleurtjes echt supermooi, ik heb er al een paar maar ik wil er graag nog meer! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allemaal super mooi!
    Ik houd eigenlijk van alle kleurtjes, van fel tot pastel :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier wordt ik hebberig van!! :-D Ik hou van pastel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die van O.P.I.! Hebben hebben hebben! Jammer genoeg iets te duur... Leuke post! Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooi kleurtjes hoor!
    Ik had trouwens je berichtje gezien, en ik volg je terug hoor! :)
    Liefs, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg! De lakjes van het merk dat je niet kent (ik trouwens ook niet) vind ik ook erg leuk!!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk dat je meedoet aan mijn actie !
    als je er een artikel over geplaatst hebt , wil je het dan even doorgeven?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw super gaaf al die kleurtjes!
    Ik ga je volgen, jij mij ook?
    http://enjoyyourinspiration.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt hele mooie kleurtjes allemaal! Like it. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik wil ze allemaal wel hebben haha:)
    superleuk! ik volg je, jij mij ook?:$
    www.accio-wonderful.blogspot.com
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥