Pagina's

woensdag 11 april 2012

Favorite sieraden v.d. week.


allereesrt sorry dat ik een paar daagjes niet heb gepost, was even inspiratieloos.
maar ik kom nu weer op ideeen dus, Hafsah is back haha!
wat ik jullie vandaag ga laten zien, weten jullie al. (door de titel .. )
My favorite sieraden v.d. week - week 15.

lees snel verder om te zien, wat mijn favorite sieraden zijn van deze week!

We beginnen met 2 mooie kettingen &1armband! :

de Choclate chips ketting. // Webshop: Sweetstuff.

links, love armband. // rechts, love ketting.  //(allebei gedeeld met vriendin'Aya.&ze komen ook allebei uit Egyptt!)

&nu ga ik 2 armbanden laten zien! :

linksonder; Zeeman // rechts: Van mn mama gekregen, winkel; ?

&nu 1 ring! :

Van Aya gekregen // Egypt.

Dat waren ze dan, maar ik heb nog wel een klein vraagje ..
Daarbij heb ik jullie mening nodig ..

Wat vinden jullie van deze ketting?
&met welke kleur kleding past de ketting volgens jou bij?

nogmaaals ;

Wat vinden jullie van deze ketting?
&met welke kleur kleding past de ketting volgens jou bij? x

17 opmerkingen:

  1. leuk om te zien! mooie sieraden =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! De ketting zou ik zelf lekker colorblocking dragen of juist bij een simpele outfit waarbij het dan de eyecatcher wordt :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sieraden schat <3 Xoxo.....

    en die ketting is ook heel leuk en ik zou hem zelf liever aan doen bij simpele kleding met lichte kleuren en niet hele donkere ! haha Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sieraden, de eerste twee zijn erg mooi en de ring ook! Op je vraag, denk dat je met zwart wel safe zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eerste ketting is erg mooi! Zoiets heb ik zelf ook!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De ketting zou ik dragen op een uni-kleur truitje, dan valt ie juist nog beter op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sieraden. Die laatste ketting zou ik dragen met een basic truitje/shirt, de ketting valt dan lekker op! Leuke ketting trouwens. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jup ik heb je gevolgd ;) kun je nu ook bij mij doen xoxo
    ps. leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie sieraden!
    Liefs Stefanie.

    http://colorfullbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de ketting zou ik met mintgroen of turquoise dragen, alleen hou ik persoonlijk heel erg van veel felle kleuren bij elkaar. Als je het rustiger wilt houden, kan je het ook met een mooi creme blouseje combineren. Liefs. c:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de ketting zou ik met mintgroen of turquoise dragen, alleen hou ik persoonlijk heel erg van veel felle kleuren bij elkaar. Als je het rustiger wilt houden, kan je het ook met een mooi creme blouseje combineren. Liefs. c:

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een reactie wil achterlaten. ♥